اخبار خودرو

دایون DX ؛ گزینه ای جذاب برای آفرود

دایون DX ؛ گزینه ای جذاب برای آفرود

Dyon DX نسخه جدیدی از Dyon Y5 و Y7 است که به نمایشگاه آفرود آمد و یک گزینه جذاب آفرود محسوب می شود.

شرکت صنعت خودرو ایلیا با مشارکت و همکاری گروه دلفان نسخه سفارشی و ارتقا یافته خودروهای دایون Y7 و Y5 را با نام دایون دی ایکس به هفتمین نمایشگاه بین المللی سفر، بوم گردی، ماجراجویی، آفرود، کمپینگ، تجهیزات و صنایع مرتبط آورده است. . مدل‌های دایون Y7 و Y5 تنها مدل‌های آفرود در این رده قیمتی به حساب می‌آیند و اکنون نسخه‌های DX تنها گزینه‌های سفارشی‌سازی شده برای یک SUV با شاسی مستقل خواهند بود که می‌توان با صفر کیلومتر آماده رانندگی کرد. در ادامه به بررسی تغییرات این نمونه ها می پردازیم.

Dyon DX نسخه جدیدی از Dyon Y5 و Y7 است که به نمایشگاه آفرود آمد و یک گزینه جذاب آفرود محسوب می شود.
دایون DX ؛ گزینه ای جذاب برای آفرود

تغییرات در Dion DX

تغییراتی در این مدل های آفرود برای بهبود عملکرد خارج از جاده ایجاد شده است. Dayon DX مجهز به کیت بدنه، کیت سیستم تعلیق، چرخ ها و لاستیک های اسپرت و آفرود، نوار اسپرت DX، تخته های دوندگی، وینچ داخل سپر، پانل محافظ رادیاتور و برچسب های بدنه DX است و با این تغییرات، Y7 و شاسی بلندهای Y5 کاملا آماده هستند. گم خواهند شد.

دایون دی ایکس یکی از خودروهای به نمایش درآمده در نمایشگاه آفرود است و علاقه مندان می توانند از سه شنبه تا جمعه (ساعت 14 الی 22) در غرفه E1 غرفه ویزیت دلفان از این خودرو دیدن کنند.

در زیر می توانید ویدیوی تست و بررسی Y7 Dyon در جدیدترین خودرو را مشاهده کنید.

تست و بررسی فیلم و مشخصات دایون Y7

دایون Y7 از صنایع خودروسازی ایلیا با موتور 2.4 لیتری توربوشارژ 4K22 میتسوبیشی این موتور مجهز است، 215 است اسب بخار قدرت با گشتاور 320 نیوتن متر تولید می کند. به علاوه گیربکس این SUV چینی شش سرعته است. AT اتوماتیک که نیرو را به چرخ های جلو و عقب می رساند.

دایون Y7 از صنایع خودروسازی ایلیا با دو کیسه هوا، سقف کشویی برقی، استارت دکمه ای، صندلی راننده برقی، آینه های تاشو برقی، کروز کنترل، رینگ های آلومینیومی 17 اینچی، سنسور نور، سنسور باران، سیستم کنترل پایداری الکتریکی، سیستم کنترل استارت در سربالایی، تهویه مطبوع الکتریکی، صفحه نمایش لمسی، دوربین عقب، مجهز به تودوزی داخلی چرم، پنل تهویه مستقل ردیف عقب، سنسور کنترل هوای لاستیک، چراغ روشنایی در روز، روکش داخلی چرم مصنوعی و غیره است. در نوع Y7 Plus امکانات بیشتری مانند رادار نقطه کور، دوربین 360 درجه و سنسورهای پارک جلو و عقب وجود دارد.

منبع:آخرخودرو

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا