اخبار روز سینمافیلم و سریال

دانلود سریال های جدید نمایش خانگی 1402 از وب سایت آپ مدیا

در این مطلب میخواهیم به یکی از برترین و معتبرترین وب سایت دانلود فیلم قانونی و رایگان بپردازیم، وبسایت آپ مدیا به آدرس upmedia.movie جدیدترین فیلم های خارجی و ایرانی، انیمیشن و سریال های نمایش خانگی را در اختیار کابران خود قرار میدهد تا به راحتی دانلود و تماشا کنند.

دانلود سریال های جدید نمایش خانگی 1402 از وب سایت آپ مدیا

سریال های نمایش خانگی 1402
سریال های جدیدی در حال ساخت و انتشار از شبکه نمایش خانگی هستند و سر و صدای زیادی به پا کرده اند، اگر بخواهیم نام ببریم میتوان به سریال های قهوه ترک، عقرب عاشق، حیثیت گمشده، ضد، پدرخوانده 2 ، نیسان آبی 2، زخم کاری 2 : بازگشت، اشاره کرد.

سریال قهوه ترک
یکی از سریال های منتشر شده به کارگردانی عیرضا امینی و در ژانر خانوادگی و درام است. در این سریال هنرمندانی همچون حامد بهداد، رعنا آزادی ور، سارا رسول‌زاده، امیر جعفری، محمد ولیزادگان، مجتبی پیرزاده، بهاره کیان‌افشار، امیر نوروزی و… ایفای نقش کرده اند. داستان این سریال دربارهٔ دختر جوانی به نام ترانه است. او که پرستار است و در کنار آن به اجرای موسیقی خیابانی نیز می‌پردازد، به دلیل شکایتی که از او می‌شود (مرگ یک بیمار)، کارش را از دست می‌دهد و تصمیم می‌گیرد به ترکیه مهاجرت کند. او پدر و خواهر دوقلوی خود را در ایران رها کرده و برای دیدن پسری که به تازگی با او آشنا شده راهی ترکیه می‌شود.

سریال حیثیت گمشده
این سریال یکی مینی سریال نمایش خانگی در ژانر درام و خانوادگی به کارگردانی سجاد پهلوان زاده، نویسندگی احمد سلگی و تهیه کنندگی محمدرضا منصوری است. در این سریال بازیگرانی همچون مهدی حسینی نیا، بهاره افشاری، نادر فلاح، الناز حبیبی، مهدی زمین پرداز، ستاره پسیانی، امیر نوروزی، اشکان دلاوری، بهزاد خلج، روزبه ریوفی، لویی سیفی، جواد پورحیدری، عباس شجاع، آرش فلاحت پیشه، مرضیه بدرقه، وحید عبدالمجیدی، سحر لطفی، عباس قلی زاده، عماد درویشی، آوین فرخی و… به ایفای نقش پرداختند. بهاره افشاری در فیلم ها و سریال هایی همچون نیوکمپ، زندانی ها، پدرخوانده و شبهای مافیا، پری سا و… به هنرمندی پرداخته است. در خلاصه داستان این سریال آمده است : زخمی، عمیق‌تر از انزوا… ‌پای «حیثیت» در میان است!

سریال پدرخوانده 2
امروزه تعداد زیادی از کاربران و مخاطبان فیلم و سریال علاقه مند به رئالیتی شو ها و بازی های با استدلال و فکت هستند، سعید ابوطالب پس از ساخت 4 فصل از سری شب های مافیا، شروع به ساخت سریال پدرخوانده کرد که با استقبال زیادی از مخاطبان همراه شد. حالا پدرخوانده 2 ساخته شده و به زودی منتشر خواهد شد. مافیا یک بازی شناخته شده نقش مخفی‌ است که براساس استدلال و استنتاج پیش می‌رود. در پدرخوانده بازیگران و هنرمندان محبوب، مافیا را حرفه‌ای‌تر و با کارت‌های جذاب و متفاوتی بازی می‌کنند. در پدرخوانده 2 به جای نقش مستقل بازی (نوستراداموس) نقش جدیدی به بازی اضافه خواهد شد که بازی را برای بینندگان جذاب تر خواهد کرد…
گرداننده پدرخوانده کامبیز دیرباز است و سه مافیا و هفت شهروند به همراه یک نقش مستقل در بازی حضور دارند و پنج کارت حرکت اخر هنگام خروج بازیکن در بازی وجود دارد.
در سریال پدرخوانده 2 بازیگرانی همچون مجید واشقانی، امیرعلی نبویان، منوچهر هادی، سپند امیرسلیمانی، امیرمهدی ژوله، بهار قاسمی، شکیب شجره، کوروش سلیمانی، معین زندی، ترلان پروانه، سیدجواد هاشمی، امیرکاظمی، رامین راستاد، نیما شاهرخ شاهی، فرزاد فرخ، خداداد عزیزی،نادر فلاح، باربد بابایی و… دور میز جمع میشوند و ذهنشان را به چالش میکشند. برای دانلود فصل دوم سریال پدرخوانده میتوانید به وب سایت آپ مدیا مراجه کنید.

سریال زخم کاری 2 : بازگشت
جدیدترین اثر ساخته شده از محمدحسین مهدویان با نام زخم کاری : بازگشت است. زخم کاری که در سال 1400 منتشر شد حالا پس از 2 سال با نام جدید وارد نمایش خانگی خواهد شد. در سریال زخم کاری جواد عزتی، رعنا آزادی‌ور، الهه حصاری، مرتضی امینی‌تبار، سعید چنگیزیان، سید جواد هاشمی، کامبیز دیرباز، مهران غفوریان، الناز ملک به هنرمندی پرداختند. زخم کاری 2 با داستانی متفاوت تر نسبت به قبل خواهد بود، مالک که توسط دختر خاندان ریزآبادی (هانیه توسلی) به ضربات چاقو زخمی شده بود حالا به دنبال انتقام و به اتمام رساندن یک ماموریت است.
*********** دانلود فصل دوم سریال زخم کاری************

سریال پدرگواردیولا
پدر گواردیولا، یکی از سریال های نمایش خانگی در ژانر درام و معمایی به کارگردانی و نویسندگی سعید نعمت الله و تهیه کنندگی محسن حیدری است. سعید نعمت الله اولین سریال نمایش خانگی اش را کارگردانی میکند.  در این سریال بازیگرانی همچون مهران مدیری، حمید فرخ‌نژاد، ستاره اسکندری، هنگامه قاضیانی، امیرمهدی ژوله، مهدی سلطانی، سارا خوئینی ها، علیرضا خمسه، مرجانه گلچین، سیامک صفری، پریوش نظریه، آرش عدل پرور، نسیم ادبی، نرگس محمدی، علی اوجی، مریم بوبانی، محمدرضا علیمردانی، امیریل ارجمند، فریبا نادری و… به ایفای نقش پرداختند. مهران مدیری تاکنون در سریال های نمایش خانگی زیادی از جمله خاتون، دراکولا و هیولا بازی کرده. زمان پخش در تاریخ 12 مرداد 1402 خواهد بود.
خلاصه داستان : داستان یک خانواده را روایت می‌کند که وقوع یک حادثه موجب دگرگونی روابطشان شده و سرنوشت مسیر متفاوتی برایش رقم می‌زند…

 

در این مقاله به جدیدترین سریال های نمایش خانگی در سال 1402 پرداختیم، آپ مدیا مرجع دانلود فیلم و سریال رایگان و قانونی با نشانی https://upmedia.movie/ این امکان را به شما میدهد تا به راحتی و بی وقفه فیلم و سریال دانلود و تماشا کنید.

 

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا