دانلود سریال ایرانی گیلدخت قسمت ۵۴ + [زمان پخش]

ما سعی کردیم در مقاله دانلود سریال ایرانی گیلدخت قسمت 54 + [زمان پخش]

نیاز شما را برآورده کنیم چون نیاز است تا از اخبار روز با خبر باشید و همچنین خوشحال خواهیم شد که نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید

ارتباط دادن دانلود قسمت 54 سریال گیلدخت (+ مشاهده آنلاین) در انتهای مقاله است. این سریال در 60 قسمت از شبکه یک پخش می شود.

گیلدخت سریالی ایرانی در ژانر درام تاریخی به کارگردانی مجید اسماعیلی، تهیه کنندگی محمدرضا شفیعی و نویسندگی مجید آسودگان است که از سال 1396 تا دی ماه 1397 در سکوت خبری در گیلان و تهران تصویربرداری شده است. لینک دانلود و مشاهده قسمت 54 سریال ایرانی گیلدخت در انتهای مقاله پیوست شده است.

سریال گیلدخت قسمت 54

سریال گیلدخت قسمت 54
قسمت 54 سریال ایرانی گیلدخت

این سریال در 60 قسمت تولید شده است و از 28 آبان ماه 1401 روزهای پنجشنبه و جمعه از شبکه های یک سیما و آی فیلم پخش می شود و تا اواخر بهار 1402 پخش می شود. سازمان صدا و سیما در خارج از کشور، و این فیلم بازتاب زیادی داشته است.

حکایت گلنار و اسماعیل در میان هرج و مرج قجری، تار و پود دل هایشان با عشق و عنایت تنیده شده است. حکایت غم انگیز عاشقی است که اگر هزار دلیل برای رفتن داشته باشد یکی برای ماندن پیدا می کند.

لینک دانلود و تماشای سریال ایرانی گیلدخت قسمت 54:

سریال گیلدخت
سریال ایرانی گیلدخت قسمت 54

مجموعه نمایش تاریخی گیلدخت شامل 60 قسمت 45 دقیقه ای به تهیه کنندگی محمدرضا شفیعی است. تنها چند قسمت به پایان سریال ایرانی گیلدخت با بازی ثریا قاسمی، محمود پاک نیت، حبیب دهقان نسب، فخرالدین صدیق شریف و فریبا ماهش باقی مانده است. برای دانلود قسمت 54 سریال گیلدخت روی لینک زیر کلیک کنید تا به سایت پی ام آپلود منتقل شود:

قسمت 54 سریال گیلدخت

مجموعه گیلدخت توسط مجید آسودگان و به سفارش معاونت برون مرزی مرکز سریال و فیلم سازمان صدا و سیما نوشته شده است. به گزارش برنامه پخش شده از شبکه یک سیما، پنجشنبه 21 آبان اولین قسمت از سریال گیلدخت پخش شد.

بازیگران سریال گیلدخت

زمان پخش سریال گیلدخت از شبکه یک

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *