بیلی ایلیشخواننده برنده جایزه گرمی: “من برای چه ساخته شده ام؟” ساخته شده است. آهنگ باربی توسط بیلی ایلیش را بارگیری کنید.

بیلی ایلیش از انتشار آهنگ “باربی” با عکس هایی از جشن تولد کودکی باربی خود خبر داد. آهنگ جدید این خواننده ، که پنجشنبه 13 ژوئیه منتشر شد ، “من برای چه ساخته شده ام؟”

به خواندن ادامه دهید:

باربی در انگلستان رتبه 12+ را دریافت کرد

تاریخ انتشار آهنگ باربی بیلی ایلیش

این خواننده 21 ساله عکس های قدیمی را در داستان اینستاگرام خود به اشتراک گذاشت و یک جشن تولد باربی را که او به عنوان یک کودک پرتاب کرد و عکس هایی از انتخاب قفل باربی در صبح کریسمس به عنوان یک کودک نشان داد. و همچنین جشن تولد وی ، یک کیک باربی صورتی و زرد ساخته شده از پنج لایه کیک زرد با یخ زدگی شکلات وجود داشت.

آهنگ جدید او برای فیلم “باربی” منتشر شد.

انتشار آهنگ از فیلم باربی توسط بیلی ایلیش

در زیر می توانید پست بیلی ایلیش را در مورد آهنگ باربی مشاهده کنید:

پست بیلی ایلیش درباره آهنگ باربی

بیلی ایلیش در پست خود نوشت:

من برای چه چیزی ایجاد کردم؟ این نسخه در تاریخ 13 ژوئیه ساعت 7 صبح خواهد بود !!!!!!!!!!!

من برای چه ساخته شده ام؟ اشاره ای به آهنگ باربی او. او همچنین “B” ، اولین خواننده اولیه را برای فید خود ، با نامه های آرم باربی و عنوان آهنگ بالای آن منتشر کرد.

بیلی ایلیش ، متولد 18 دسامبر 2001 ، خواننده و ترانه سرا آمریکایی است. در سال 2015 او آهنگ “Ocean Eyes” را برای اولین بار در SoundCloud و یک سال بعد در YouTube منتشر کرد ، پس از آن به طور رسمی توسط Darkroom و Interscope Records منتشر شد.

این ترانه توسط برادرش فینیاس نوشته و تهیه شده است که با او در موسیقی و نمایش های زنده با او همکاری می کند. اولین EP او Don’t Smile At Me (2017) در نمودارهای موسیقی در ایالات متحده ، انگلیس ، کانادا و استرالیا به 15 نفر برتر رسید.

به خواندن ادامه دهید:

دلیل تجزیه امی شومر با فیلم باربی چیست؟

آهنگ برای چه چیزی ساخته شده است؟


به خواندن ادامه دهید:

برای خواندن اخبار مربوط به چهره ها بر اساس دسته بندی اخبار مربوط به ستاره ها و اخبار هنرمندان ترکیه دیدن. نظر خود را در مورد این خبر حتما کامنت کنید.

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *