معاون دوم دبیرخانه دومین جایزه برتر دانش دانشگاه تهران اعلام کرد که این مراسم در واقع با هدف معرفی بهترین و برجسته ترین الگوها به اساتید جوان، دانشجویان و جامعه علمی کشور است.

به گزارش پی ام آپ، رقیه قاسم پور مدیرکل این اداره کل به نقل از رکنا. دانشگاه تهران و قائم مقام دبیر مرحله دوم دانشنامه عالی دانشگاه تهران با بیان اینکه دانشگاه تهران مفتخر است میزبان دومین دوره عالی دانش همزمان با نودمین سالگرد تاسیس خود است. دانشگاه تهران یادآور سنت ۱۷۵۷ ساله آموزش عالی در کشور است و این مصادف با مقدمه است. دانشگاه جندی شاپور توسط یونسکو (به عنوان قدیمی ترین دانشگاه در جهان).

وی همچنین افزود: این حوزه نشان دهنده عمق دانش و فرهنگ در ایران است. خوشبختانه با استقبال خوبی از این آیین و مراسم مواجه شد و از بین کاندیداهای مختلف دانشگاه ها، پژوهشگاه ها، انجمن های علمی و موسسات پژوهشی کشور که در جلسات شوراهای علمی و سیاست گذاری نامزدهای خود را معرفی کردند، 11 نفر از این اساتید و شش گروه به عنوان علمی.

معاون دبیرخانه ترم دوم مقطع دوم دانش عالی دانشگاه تهران همچنین خاطرنشان کرد: امیدواریم بتوانیم این اندیشمندان و دانشمندان را به عنوان الگوهای اخلاقی به همه اساتید جوان، محققین و دانشجویان معرفی کنیم و علم و دانش را در بین جوانان خود ترویج دهیم.

قاسم پور همچنین گفت: در واقع این مراسم با هدف معرفی الگوهای برتر و برجسته به اساتید جوان، دانشجویان و جامعه علمی کشور برگزار می شود.

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما