اخبار روز

دانشجویان در صورت گذراندن دوره های مهارتی وزارت علوم از تخفیف برخوردار می شوند

معاون پژوهشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با اعلام دستورالعمل اجرایی مشوق های خدماتی حرفه آموزی گفت: دانشجویان پسر در تمامی مقاطع تحصیلی در صورت گذراندن دوره های کاردانی ممکن است پس از فارغ التحصیلی با کسری خدمت مواجه شوند. توسعه یافته است.” این وزارتخانه.

مسئول پژوهشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گفت: دانشجویان پسر در کلیه مقاطع تحصیلی در صورت گذراندن دوره های صلاحیتی تدوین شده توسط وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، پس از فارغ التحصیلی ملزم به انجام خدمت سربازی هستند.

به گزارش تسنیم، پیمان صالحی معاون پژوهشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در نشست خبری امروز یکم اسفندماه سال جاری اظهار داشت: خرداد در ماه 1403 در وزارت علوم، تحقیقات و فناوری برگزار شد و شهادت رئیس جمهور را تسلیت گفت. وی گفت: شهید رئیسی برای علم و فناوری اهمیت زیادی قائل بود و در جلسات، همایش ها و جشنواره های علمی حضور مستمر داشت. امیدواریم هرکسی که رئیس جمهور می شود به علم و فناوری به ویژه پژوهش اهمیت دهد.

وی در ادامه به ابلاغ دستورالعمل اجرایی مشوق های عملکردی حرفه آموزی اشاره کرد و گفت: دانش آموزان پسر در تمامی مقاطع تحصیلی در صورت گذراندن دوره های فنی و حرفه ای تدوین شده توسط وزارت علوم، تحقیقات و فناوری پذیرش خواهند شد مشمول کسری خدمت هستند ارائه گواهی تحصیلی.

صالحی تصریح کرد: این دوره ها برای تمامی مقاطع در نظر گرفته شده است و کسری خدمت سربازی با گذراندن دوره های مهارتی تمامی مقاطع را پوشش می دهد. بدیهی است تمامی دانشجویان اعم از زن و مرد می توانند در دوره های مهارتی شرکت کنند.

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا