اخبار روز سینما

استایل مشکی لیندا کیانی خبر ساز شد! / غوغای چهره خونگرم لیندا کیانی در فضای مجازی! + عکس

لیندا کیانی یکی از بازیگران کم حاشیه و محبوب ایرانی است که چند سالی است بسیار کم کار شده است. لیندا کیانی کار خود رابا شرکت در کلاس‌های محمدرضا شریفی نیا و آزیتا حاجیان شروع کرد.

عکسی از استایل جدید لیندا کیانی منتشر شد. لیندا کیانی بازیگر مشهور ایرانی است. لیندا کیانی یک آبادانی خونگرم است. لیندا کیانی در دانشگاه مفید تحصیل کرده است. رشته تحصیلی خانم لیندا کیانی فلسفه بود. لیندا کیانی با سریال ساعت شنی معرفی شد اما اوج شهرت این بازیگر به سریال وضعیت سفید برمی گردد.

استایل مشکی لیندا کیانی خبر ساز شد! / غوغای چهره خونگرم لیندا کیانی در فضای مجازی! + عکس

بیوگرافی لیندا کیانی

لیندا کیانی در ۲۳ شهریور ۱۳۵۹، در آبادان، بازیگر سینما و تلویزیون است. وی فارغ التحصیل لیسانس و فوق لیسانس فلسفه از دانشگاه مفید است. لیندا کیانی با یک خواهر و چهار برادر در شهر آبادان بزرگ شد.

سینما و شهرت

او در سال 1387 بازی در فیلم «آقای هفت رنگ» را تجربه کرد و تا این سال با سریال «روز حسرت» سیروس مقدم چهره اش بیشتر نمایان شد. او با بازی در مجموعه تلویزیونی «رستگاران» در سال 1388 و «وضعیت سفید» در سال 1390 چهره خود را بیش از پیش به شهرت رساند.


آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا