اخبار روز

داستان پیدا شدن جسد یک زن 75 ساله پس از 7 روز چه بود؟/جزئیات

داستان پیدا شدن جسد یک زن 75 ساله پس از 7 روز چه بود؟/جزئیات

کاظم فلاح دوست افزود: در پی اعلام ناپدید شدن یک زن 75 ساله اهل استان یزد که به گفته خانواده وی برای خوش گذرانی در کنار خانواده به این استان آمده بود، نیروهای هلال احمر بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند.

وی تصریح کرد: تیمی از امدادگران و نجاتگران شهرستان های بویراحمد و یک تیم تخصصی آنست(سگ های تجسس) توسط مامور امداد و نجات به منطقه اعزام شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد گفت: نیروهای امدادی این جمعیت از روز اول حادثه پس از اطلاع از سوی خانواده خانم گمشده، با کمک سگ‌های تجسس، عملیات جستجو را آغاز و صبح امروز پس از هفت روز تلاش مداوم جسد این خانم را در فاصله یک کیلومتری و در ارتفاعات ابشار یاسوج پیدا کردند و به نیروی انتظامی و دستگاه قضایی تحویل دادند.

فلاحی دوست تصریح کرد: تیمی پنج نفره از بانوان سفیران حمایت روانی هلال احمر از خانواده این بانو حمایت روانی کردند و هم اکنون خانواده متوفی در مهمانسرای هلال احمر استان مستقر شده اند.

وی گفت: خانواده این بانو اعلام کردند که وی برای تفریح ​​به سرچشمه آبشار رفته و وقتی برگشتند خبری از این خانم مفقود شده نبود. همچنین بنا به اعلام برخی از اعضای خانواده خانم مفقود شده، این فرد دارای بیماری آلزایمر بوده است.

محمد رستمی مدیر عامل سازمان آتش نشانی یاسوج گفت: شنبه 28 مرداد در سال 1402 فرمانده کلانتری 11 یاسوج از پیدا شدن جسد خانمی 75 ساله به آتش نشانی یاسوج خبر داد.

وی افزود: پس از حدود یک ساعت پیاده روی در ارتفاعات آبشار یاسوج، جسد به دامنه تپه منتقل و تحویل عوامل انتظامی شد.

رستمی تصریح کرد: هفت روز عملیات جستجوی چند مرحله ای انجام دادند اما چیزی پیدا نشد.

گفتنی است که طی چند روز اخیر عکس بانوی با عنوان گمشده در آبشار یاسوج طی روز ۲۱ مرداد ماه در فضای مجازی منتشر شده بود.

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا