«مت ریوز»، در حین تبلیغات برای سریال پنگوئن، اطلاعات جالبی درباره فیلم The Batman 2 ارائه داد. پیش‌بینی می‌شود که فیلمبرداری دنباله در اوایل سال آینده آغاز شود.

«ریوز» در گفت‌وگو با نشریه «کلایدر» تأیید کرد که هنوز قصد دارد سه‌گانه‌ای را که در آغاز طراحی کرده، تکمیل کند. او گفت:

بله، این هنوز برنامه ماست. ما به مسیر پیش‌بینی‌شده بسیار نزدیک هستیم.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا به کانال تلگرامی بازتاب آنلاین مراجعه کنید.


داستان فیلم The Batman 2 در زمستان روایت خواهد شد

با توجه به تغییرات در دنیای سینمایی دی‌سی و معرفی روایت جدیدی از بتمن در پروژه جسور و شجاع، برخی نگرانی‌ها درباره تغییر در برنامه‌ها وجود داشت. «ریوز» اذعان کرد:

برخی چیزها کمی تغییر کردند؛ اما وقتی تصمیم به ساخت سریال پنگوئن گرفتیم، همیشه قصد داشتم داستان او را ادامه دهم و بخواهم که داستان او در آغاز قدرتش را روایت کنم.

این کارگردان توضیح داد که شخصیت پنگوئن، در فیلم بتمن 2 به عنوان یک شخصیت کم‌اهمیت و تحقیرشده معرفی شده است و این انتخاب عمدی بوده، زیرا او می‌خواست ریشه‌های شخصیت‌های دیگر را به تصویر بکشد.

فیلم The Batman 2

«ریوز» همچنین اعلام کرد که داستان پنگوئن تقریباً یک هفته پس از حوادث بتمن آغاز می‌شود. او افزود:

این داستان در هفته‌های آینده رخ می‌دهد و ما به پایان سال نزدیک می‌شویم. ما کریسمس یا سال نو را به تصویر نمی‌کشیم، اما به آن نزدیک می‌شویم.

کارگردان پیش‌تر اشاره کرده بود که بتمن – قسمت دوم بلافاصله پس از پایان پنگوئن آغاز خواهد شد که نشان‌دهنده فصل زمستانی برای دنباله است.

در مورد آنتاگونیست‌های فیلم، «ریوز» هنوز حاضر به افشای هویت دشمن اصلی بتمن نیست، اما در مصاحبه‌ای جداگانه با مجله توتال فیلم به این موضوع پرداخته است. او تأکید کرد:

من از آنتاگونیست فیلم بعدی هیجان‌زده هستم، اما نمی‌خواهم داستان بتمن به عقب برگردد تا فضایی برای گروه دیگری از شخصیت‌ها ایجاد کند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی ساخت این فرانچایز به تعداد قسمت‌های بالا چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با بازتاب آنلاین در میان بگذارید.

منبع: Comicbook Movie

منبع:بازتاب آنلاین

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما