اخبار روز سینما

داستان فصل جدیدزخم کاری» لو رفت / زمان پخش







به گزارش بازتاب آنلاین آنلاین، سریال «زخم کاری” شاید یکی یکی از کارهای موفق نمایش خانگی با الهام از رمان بیسات زخم کاری به نویسندگی محمود حسینی زاد در فصل اول و با اقتباس از نمایشنامه های معروف شکسپیر از جمله «مکبث» در فصل اول و «هملت» در فصل دوم، سعی شده به شدت و با پشتوانه ادبیات، مبانی فیلمنامه سریال را منتقل کند. .

حالا در آستانه پخش فصل سوم سریالزخم کاریا، بررسی اتفاقاتی که برای شخصیت های فصل دوم و ادامه سرنوشت برخی از شخصیت ها در فصل جدید رخ داد، ممکن است برخی از کنجکاوی ها را برطرف کند. مالک با بازی جواد عزتی که در فصل دوم تقریباً تحت الشعاع قرار گرفته بود، سرانجام در قسمت پایانی با مرگ پسر بزرگش میثم ظاهر شد و به او اجازه داد در فصل سوم قهرمان شود. و این در شرایطی است که مسعود طلوعی با حذف همه ریز و درشت هلدینگ ریزآبادی به هدف اصلی خود یعنی پول نروژی ها نزدیک شده است و تنها فردی که اکنون در مقابل او ایستاده مالک است.

از سوی دیگر، زنان نقش مهمی در توسعه تاریخ دارند.زخم کاریسمیرا با بازی رعنا آزادی ور که یکی او یکی از زنان سرکش و زنانه سریال است. او با از دست دادن تمام منابع انسانی و مادی خود، انگیزه ای جز انتقام از طلوعی ندارد. سیما با بازی الناز ملک که در فصل دوم پس از مرگ همسرش رضا شفاعت و مرگ فرزندان خوانده اش چهره ای جدید و متفاوت از خود به نمایش گذاشت، اکنون بخشی از بازی مهمی شده است که پایانی جز خون و انتقام ندارد. .

علاوه بر این، ما همچنین باید انگیزه های مهم پشت صحنه نمایش را در نظر بگیریم. مالک اکنون در تلاش است تا با همکاری با نیروهای امنیتی باند فاسد پشت این جنایات را دستگیر کند. با این مقدمه باید منتظر شروع فصل سوم سریال باشیم زخم کاری جایی که مالک پس از مدت ها مخفی شدن به صحنه جرم بازگشته است و همه شخصیت های یک رویداد پر از فراز و نشیب اکنون به بخشی از یک شخصیت بزرگ در درام تبدیل شده اند که می تواند مانند قسمت ها بر روی سایر قسمت ها تأثیر بگذارد. از یک دومینوی کامل




آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا