اخبار ارز دیجیتال

خوش بینی سرمایه گذاران به طلا/بیت کوین و اتریوم هفته نزولی را پشت سر می گذارد

طلا دوباره در محدوده قیمتی جدیدی گرفتار شده است و به گفته تحلیلگران طلا، به دنبال یک کاتالیزور جدید است تا یک جهش بزرگ دیگر داشته باشد و شاید رکورد قیمتی تمام دوران خود را جابجا کند.

به گزارش پی ام آپ، قیمت هر اونس طلا در پایان روز جمعه و در پایان بازارهای جهانی در سطح دلار 2010 ایستاد تا بازدهی منفی 0.3 درصدی را در هفته گذشته به ثبت برساند.

گروهی از تحلیلگران بر این باورند که عوامل بنیادی در بازارها نشان می دهد که طلا همچنان جا برای افزایش قیمت دارد. این گروه از تحلیلگران معتقدند تا زمانی که طلا بتواند خط حمایت 1950 دلاری را حفظ کند، می‌توان منتظر پتانسیل صعودی قیمت طلا بود.

نتیجه نظرسنجی این هفته در سایت کیتکو نیز نشان می‌دهد که سرمایه‌گذاران خرد مانند بسیاری از هفته‌های گذشته نسبت به تحلیل‌گران بازار نسبت به روند کوتاه‌مدت قیمت طلا خوش‌بین‌تر هستند.

بر اساس این نظرسنجی، از بین 19 تحلیلگر شرکت کننده در این نظرسنجی، 42 درصد معتقدند که طلا روند صعودی خواهد داشت، در حالی که دقیقاً همین نسبت از تحلیلگران به روند نزولی قیمت طلا رأی دادند.

در همین حال، 57 درصد از سرمایه گذاران خرد به خوش بینی قیمت طلا رأی دادند و تنها 24 درصد معتقد بودند که قیمت طلا در هفته آینده کاهش خواهد یافت.

همچنین، در پایان بازارهای جهانی، بیت کوین افزایش اندکی 0.2 درصدی را ثبت کرد زیرا بزرگترین ارز رمزنگاری شده جهان، زنجیره ضرر هفت روزه خود را متوقف کرد. با این رشد اندک قیمت، بیت کوین در سطح ۲۶۸۶۶ دلار معامله شد. بیت کوین در هفت روز گذشته بیش از ۷ درصد از ارزش خود را از دست داده است.

همچنین اتریوم امروز نوسانات قیمتی جزئی داشت و نزدیک به 1800 دلار معامله شد، اتریوم نیز هفته گذشته وضعیت خوبی نداشت و تقریبا 5.8 درصد سقوط کرد.

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا