اخبار روز

خوزستان/ حمله سگ های ولگرد به کارشناس بهداشت

یکی از همکاران مراقبت های بهداشتی که برای نمونه گیری در مکان هایی که پشه های آئدس زندگی می کنند آمده بودند یکی وی از منطقه بهبهان متواری شده بود که مورد حمله چند سگ ولگرد قلاده دار قرار گرفت و از ناحیه پا مجروح شد. در این حادثه گوشی و عینک وی نیز شکسته و آسیب دیده است.

معاون بهداشتی دانشکده علوم پزشکی بهبهان خوزستان از حمله سگ های ولگرد به کارشناس بهداشت این دانشکده در حین خدمت خبر داد.

دکتر. محمدرضا خواجه پور عصر امروز (20 مرداد) در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: یکی از همکاران مراقبت های بهداشتی که برای نمونه گیری در مکان هایی که پشه های آئدس زندگی می کنند آمده بودند یکی وی از منطقه بهبهان متواری شده بود که مورد حمله چند سگ ولگرد قلاده دار قرار گرفت و از ناحیه پا مجروح شد. در این حادثه گوشی و عینک وی نیز شکسته و آسیب دیده است.

وی افزود: متاسفانه علیرغم پیگیری های مکرر معاونت بهداشتی دانشکده علوم پزشکی بهبهان از جمله برگزاری منظم جلسات و کمیته های فنی، طرح مکرر موضوع در شورای بهداشت شهر، مکاتبه با مراجع ذیربط و ارائه گزارش. طبق اعلام دستگاه قضایی هیچ اقدام مناسبی برای جمع آوری سگ های ولگرد در سطح شهرستان صورت نگرفته است.

معاون بهداشتی دانشکده علوم پزشکی بهبهان گفت: برای این همکار پرتلاش آرزوی سلامتی و امنیت داریم و از آنها درخواست می شود در راستای حفظ سلامت شهروندان و جلوگیری از حوادث ناگوار نسبت به جمع آوری سگ های ولگرد در سطح شهر اقدامات لازم را انجام دهند.

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا