اخبار روز سینما

خودکشی بهنوش بختیاری بهنوش بختیاری ضربه آخر را زد


بهنوش بختیاری بازیگر معروف سینما و تلویزیون که این روزها کمی سرش شلوغ است با کلماتی باورنکردنی از قصد خود برای خودکشی خبر داده است. بهنوش بختیاری 48 ساله است. بهنوش بختیاری زبان فرانسه خوانده است. بهنوش بختیاری اصالتاً بختیاری است. بهنوس بختیاری او سالهاست که ازدواج کرده و زندگی عاشقانه ای به دور از حاشیه دارد.

آیا خبر خودکشی بهنوش بختیاری صحت دارد؟

بهنوش بختیاری بازیگر سینما و تلویزیون در گفت و گو با یکی از شبکه های تلویزیونی اینترنتی گفت: تاریخ نشان داده است که هر مردی عزیز و نازنین است و همه کارهای خوبی را که انجام داده اند به یاد دارند.

در این مدت شاید بیش از 10 بار آرزوی مرگ کردم. من یک فرد بسیار قوی و قدرتمند هستم. و گاهی با خودم می گویم اگر اتفاقی که برای من افتاد برای یکی از اهالی سوسول می افتاد، طولی نمی کشید.

دیدم 80 میلیون نفر به من حمله کردند. شاید نتوانید تحمل کنید که کسی به شما یا شخص دیگری در یک گروه 4 نفره خیره شود. اما بارها شاهد حمله همکارانم و حمله مردم بودم. حملات بی عقل و بزدلانه.

چند وقت پیش شب خیلی بدی را سپری کردم و با وجود تمام قدرتم، همه کتاب هایی که دور خودم جمع کرده ام و همه صداهای انگیزشی. به بیان تاکیدی، یک بار یک جعبه زاناکس گرفتم و 30 قرص در کف دستم ریختم و به خودم گفتم آن را تمام کنم.

خیلی مریض بودم نمی دانم چه صدایی به من می گفت برو بیرون، قدم بزن که حال و هوا عوض می شود و قطعا فردا روز بهتری خواهد بود.»


آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا