اخبار روز سینما

خودنمایی جنجالی سحر قریشی با ماشین لوکس [+ویدیو]

ویدیو خودنمایی سحر قریشی با ماشین لوکس با انتشار فضایی از حواشی و بازخوردهای بسیار جالب است که می‌توانید آن را انجام دهید.

سحر قریشی این روزها در دبی به پا کردن سر و صدای بسیاری است و همیشه ویدیو سحر قریشی در ماشین لوکس وایرال شد. ویدیو سحر قریشی با آهنگ آرمین 2AFM در خودرو لاکچری سحر قریشی که به تازگی منتشر شده جنجال به کرده و حواشی زیادی به همراه خود داشته‌است.

خودنمایی سحر قریشی با ماشین لوکس

سحر قریشی بازیگر ایرانیاست. بخش شهرت او به نقش‌آفرینی در سریال دلنوازان از صدا و سیما پخش می‌شود و هم از زندگی روزمره ارتباطش با امیر تتلو است. این بازیگر در دبی است و به تازگی از او به انتشار رسیده است که با از آرمین 2Afm در ماشین باکلاس و لاکچری رانندگی رانندگی. این ویدیو جنجالی با بازخوردهای متفاوت در شبکه‌های مجازی روبه‌رو شده است.

 

خودرو لاکچری سحر قریشی

سحر قریشی، متولد ۶ دی ۱۳۶۶، بازیگر اهل ایران است. او حرفه ای بازیگری از سال ۱۳۸۸ با بازی در لج و لجبازی به کنندگی آقای زبردست و کارگردانی سیدمهدی برقعی آغاز کرد. سحر قریشی که از بازیگران پر حاشیه کشور به شماره می رود یک برادر به نام سپهر دارد. قریشی بازی دیدنی‌اش در سریال دلنوازان جایگاه ویژه را میان مخاطبان دست آورد. او دومین خودش را با بازی در مجموعه شاید شما هم اتفاق بیافتد در سال 1389 روی آنتن شبکه تهران برد. او در فیلم های موفقی مانند اتومبیل، ستاره، محرمانه تهران، آب‌نبات چوبی دربست آزادی، سه بیگانه، زن ها فرشته‌اند فرشته‌اند ۲، ایکس ایکس، نیوکاسل و دوباره هم در کارنامه هنری هنری. سحر قریشی به کار عکاسی علاقه دارد و در فوتبال هم طرف تیم استقلال است. در سال‌های شبکه‌های اجتماعی، مبنی بر قریشی به ترکیه و ارتباط عاطفی با امیر تتلو دامنه وی را بیشتر کرد و هر دو در آن زمان وجود انتشار تصاویر عاطفی بین خود را به اشکالی انجام داد که بعدها این جدایی انجام شد.

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا