خودروهای جدید پلیس معرفی شدند

همزمان با هفته نیروی انتظامی نسل جدیدی از وسایل نقلیه ترافیکی وارد ناوگان پلیس کشور شد.

به گزارش جدیدترین سایت خبری خودرو، امروز پانزدهم مهر 1403 همزمان با گرامیداشت هفته نیروی انتظامی و افتتاح جایگاه شارژ خودروهای برقی در اتوبان تهران – کرج، خودروهای جدید پلیس راه در محل شارژ این دسته از خودروها ظاهر شدند. امروز خودروهای جدید پلیس راهنمایی و رانندگی به صورت رسمی در ناوگان و گروه حضور یافتند. بهمن این خودروها را نیز عرضه کرده است. طبق تصاویر منتشر شده Hongchi E-QM5 از گروه خودروهای BMW بهمن وارد ایران شد، وارد ناوگان پلیس شد و به عنوان اولین خودروی تمام برقی پلیس در ایران شروع به گردش کرد.

Hongchi E-QM5 دارای یک درایو الکتریکی است که می تواند 188 اسب بخار قدرت و 320 نیوتن متر گشتاور علاوه بر این نیرو به چرخ های جلوی این خودرو می رود. Hongchi E-QM5 قادر است با یک بار شارژ مسافتی در حدود 431 کیلومتر را طی کند. باتری های این خودرو 54 کیلووات ساعت بوده و با شارژ سریع در کمتر از 35 دقیقه شارژ می شود.

در هونگچی E-QM5 خودروهای BMW دارای ویژگی هایی مانند صفحه نمایش لمسی، دوربین عقب، فرمان برقی، تهویه مطبوع اتوماتیک دو کاناله، روشنایی سقف، سیستم کنترل پایداری الکتریکی، چرخ های آلومینیومی، چراغ های روشنایی در روز، صندلی دانش آموزی برقی، ترمز دستی خودکار، خودکار هستند . ترمز اضطراری، سیستم تشخیص عابر پیاده، روکش داخلی چرمی، شش کیسه هوا و غیره وجود دارد.

خودروهای پلیس جدید معرفی شدند.
خودروهای جدید پلیس معرفی شدند

منبع:آخرخودرو

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما