اخبار روز

لیست خودروهایی که در سامانه یکپارچه در اختیار متقاضیان قرار میگیرد!/ جزئیات

در آخرین دور فروش محصولات تولیدی خود، کرمان موتور با بهره‌گیری از اهرم سامانه یکپارچه، چهار خودروی جک J۴، جک S۵، جک S۳ و کی ام سی J۷ را به دست متقاضیان گذاشت.

به گزارش پی ام آپ به نقل از منابع خبری، در دور فروش جدید سامانه یکپارچه، که تا تاریخ ۲۳ شهریور در دسترس علاقه‌مندان قرار می‌گیرد، حضور دو خودروساز مشخص نشده است و محصولات این دور از فروش قابل مشاهده هستند.

خودروهایی که در دور جدید فروش سامانه یکپارچه به فروش می‌رسند، مشخص شده است. طبق اخبار منتشره، خودروهای دو شرکت خصوصی “کرمان موتور” و “مدیران خودرو” که در دور دوم فروش موفق به عرضه محصولات خود نشده بودند، در این دور از فروش حضور ندارند و در دور فروش سوم این سامانه قابل دسترس خواهند بود.

کرمان موتور در جدیدترین دور فروش محصولات خود، چهار دستگاه خودرو جک J4، جک S5، جک S3 و KMC J7 را به کمک سامانه یکپارچه اهرمی در اختیار متقاضیان قرار داد.

مدیران خودرو نیز با پنج محصول پا در جاده دور دوم فروش سیستم های یکپارچه گذاشتند. Arizo 6 Pro، Tigo 8 Premium، Arizo 5، X22 pro MT و X22 pro محصولاتی بودند که این خودروساز خصوصی از سبد محصولات خود انتخاب و در پشت ویترین سیستم یکپارچه در اختیار متقاضیان قرار داد.

دو شرکت خودروساز خصوصی، برای سومین بار سعی می‌کنند ظرفیت فروش خود را پر کنند و بازار خودرو را شلوغ کنند. دلیل اصلی این کاهش علاقه مشتریان به خرید خودروهای آنها، به دلیل فاصله بسیار کمی است که میان قیمت کارخانه و بازار وجود دارد. آخرین بررسی‌ها نشان می‌دهد که قیمت خودروهایی مانند جک J۴ که از کارخانه تولید شده‌اند، بیشتر از قیمت بازاری شدیداً پرفروش‌تر شده است.

مشتریانی که این خودروها را از کارخانه خرید می‌کنند، با تخفیف ویژه‌ای مواجه می‌شوند و با خرید خودرو از بازار، در واقع زیان می‌بینند. این امر در بازار خودرو رخ داده و به همین دلیل، خریداران در جست و جوی سامانه یکپارچه فروش خودرو هستند.

فاصله قیمتی میان کارخانه و بازار در شرکت‌های معتبر دیگر نیز به حداقل میزان خود رسیده است و مدیران این شرکت‌ها باعث شده‌اند اعتماد مشتریان به خود را جلب کنند. در نتیجه، اشتهای خریداران برای حضور در بازار خودرو، به شدت افزایش یافته است.

اما دور سوم فروش خودرو از طریق سامانه یکپارچه فروش خودرو ممکن است برای متقاضیان شگفتی – عرضه محصولات فروش نرفته خودرو سایپا – را برای متقاضیان به همراه داشته باشد. همانطور که اخبار منتشر شده نشان می دهد پرتقال های بزرگراه ویژه 50 درصد ظرفیت عرضه خود در سامانه یکپارچه مشتری پیدا نکردند. این موضوع در پیشنهاد مادران دارای دو یا چند فرزند متفاوت بود.

“از میان ۸۰ هزار مادر مشتاق خرید محصولات سایپایی، حدود ۴۳ هزار نفر ثبت نام خود را کامل کرده‌اند و وجه مربوط به خرید را پرداخت کرده‌اند. به همین دلیل، احتمال وجود دارد که مدیران سامت زیر مجوز حضور سایپا در دور سوم را تأیید کنند. با این کار، سایپا می‌تواند خودروهای نرفته را بازاریابی کند و طرح‌های فروش را مجدداً در سامانه یکپارچه خود قرار دهد.”

اینجوری به نظر می‌رسه که متن شفاف و قابل درک تری شده است. ورودی روی موضوع استوار می‌شه و تعدادی از اصطلاحات و عبارات رو هم حذف کرده‌ام تا متن ساده‌تر و کاربرپسند‌تر باشه.

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا