اخبار روز

خودروساز ویتنامی دو محصول جدید عرضه می کند/حضور در آمریکا مهمترین هدف است! (+تصاویر)

عصر ایران – خودروهای شاسی بلند و پیکاپ های برقی از داغ ترین بخش های بازار فعلی خودرو هستند. شرکت ویتنامی جشنواره شراب همچنین در حال آماده شدن برای رقابت در این صنایع، به ویژه در فضای پیکاپ است. این شرکت در نمایشگاه CES 2024 از ون مفهومی VF Wild EV رونمایی کرد که پیش نمایش مدل تولیدی آینده است.

VF Wild EV; رقیبی جدید در دنیای وانت های برقی

بر این اساس جشنواره شرابطراحی WF Wilde با الهام از حرکت ملایم کیپ یک ابرقهرمان در باد. دوربین ها برای بهبود آیرودینامیک خارجی در قسمت بدنه این خودرو نصب شده اند ، هیچ خبری در مورد آینه های جانبی معمول وجود ندارد.

VF Wild دارای یک فضای بار به طول 152 سانتی متر با دریچه مرکزی تاشو الکتریکی است که فضای بار را به داخل کابین خودرو گسترش می دهد. این ون برقی با خواباندن صندلی های عقب می تواند بار 244 سانتی متری را حمل کند. فضای داخلی کابین دارای سقف شیشه ای پانوراما است.

ماشین وینفست

Winfest هیچ اطلاعاتی در مورد حداکثر بار یا حداکثر ظرفیت بکسل VF Wild ارائه نکرده است. همچنین اطلاعاتی در مورد درایو الکتریکی و بسته باتری آن وجود ندارد. با این حال می دانیم که این ون مفهومی دارای طول 531 سانتی متر و عرض 200 سانتی متر است که آن را در رده ون های سایز متوسط ​​قرار می دهد. در مقایسه، فورد رنجر دارای طول 535 سانتی متر و عرض 192 سانتی متر است، در حالی که برای تویوتا تاکوما این اعداد به ترتیب 541 سانتی متر و 195 سانتی متر است.

به گفته ترن مای هوآ ، معاون رئیس جمهور در فروش و بازاریابی در WinFest ، VF Wild EV نشان دهنده تمایل این شرکت برای ورود به بازار وانت برقی سریع و پر رونق است.

ماشین وینفست

Winefest هیچ اطلاعاتی درباره زمان عرضه انبوه VF Wild ارائه نکرده است.

این شرکت در حال ساخت کارخانه 4 میلیارد دلاری خود در شهرستان چاتم، کارولینای شمالی، ایالات متحده است. در صورت چراغ سبز فروش VF Wild در آمریکا، امکان انتخاب این کارخانه برای تولید قابل تصور است.

معرفی SUV کامپکت VIN Fast VF3 به بازار ایالات متحده

ماشین وینفست

جشنواره شراب همچنین در نمایشگاه CES 2024 اعلام شد که شاسی بلند VF3 تمام الکتریکی به بازار آمریکا معرفی خواهد شد.

شاسی بلند VF3 برای اولین بار حدود شش ماه پیش در ویتنام عرضه شد. Winfest این خودرو را به عنوان یک مینی SUV الکتریکی توصیف می کند که طراحی جمع و جور آن را برای خیابان های باریک شهری ایده آل می کند. این خودرو دو در دارد و چهار سرنشین را در خود جای می دهد. رینگ های 16 اینچی به صورت استاندارد ارائه می شوند.

ماشین وینفست

فضای داخلی VF3 دارای یک صفحه نمایش اطلاعات سرگرمی 10 اینچی است که به صورت استاندارد با Apple CarPlay و Android Auto عرضه می شود. ردیف دوم صندلی های این خودرو قابلیت تا شدن دارند و فضای ذخیره سازی را به 550 لیتر افزایش می دهند.

WinFest هیچ اطلاعات فنی در مورد نسخه ای که در آمریکا راه اندازی می شود ارائه نکرده است ، اما این SUV کوچک در دو سطح تر و تمیز ، ECO و Plus در ویتنام معرفی شده است. هر دو فیرینگ مجهز به موتور الکتریکی هستند. این امکان وجود دارد که نسخه مشتری ایالات متحده با ویژگی های جدید و گزینه های مختلف پیشرانه تجدید نظر شود.

تحویل VF3 در ویتنام از سه ماهه سوم سال 2024 آغاز می شود. انتظار می رود اولین رزرو برای خریداران در ایالات متحده از پایان سال جاری آغاز شود.

ماشین وینفست

ماشین وینفست

ماشین وینفست

ماشین وینفست

ماشین وینفست

ماشین وینفست

ماشین وینفست

ماشین وینفست

ماشین وینفست

ماشین وینفست

ماشین وینفست

ماشین وینفست

ماشین وینفست

ماشین وینفست

ماشین وینفست

ماشین وینفست

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا