اخبار روز

خودروسازان چینی خودشیفته شدند

خودروسازان چینی برای استفاده از افزایش قیمت اخیر تسلا و دفاع در برابر ورود شیائومی به بازار، مشوق هایی مانند یارانه و کوپن برای جذب خریداران احتمالی خودرو ارائه می دهند.

به گزارش ایسنا، نیو در شانگهای از طرحی برای ارائه یک میلیارد یوان (186.4 میلیون دلار سنگاپور) مشوق به رانندگان خودروهای بنزینی خبر داد. در همین حال، Expong قیمت برخی از مدل‌های خود را تا 20000 یوان کاهش داد و Chery Automobiles گفت که هزینه مالیات خرید مدل‌های منتخب را پوشش می‌دهد و به مشتریان معاملات بهتری را برای خودروهای دست دوم ارائه می‌دهد. این حرکت ها تولید خودرو تسلا و افزایش قیمت خودروی Y را هدف قرار می دهد.

بلومبرگ اواخر ماه گذشته گزارش داد که تسلا مجبور شد تولید خود را در کارخانه شانگهای کاهش دهد، زیرا مردم از افزایش قیمت مطلع شدند. تحویل تسلا در دو ماه اول سال 2024 کمتر از سال گذشته بود، در حالی که فروش کلی خودرو در چین افزایش یافت.

طبق گزارش بلومبرگ، آخرین سری شیرین کننده ها و تنظیمات قیمت در حالی ارائه می شود که غول الکترونیکی شیائومی نیز رسماً وارد بزرگترین بازار خودروهای الکتریکی جهان شد و هفته گذشته قیمت و پیش خرید SU7 خود را اعلام کرد.

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا