اخبار روز سینما

خواهر تتلو: امیر تتلو در زندان آلبوم ماه کامل را می‌سازد + ویدیو اظهارات نسیم مقصودلو

خواهر امیر تتلو در کانال یوتیوب او خبر داد که تتلو هر هفته با خانواده‌اش در تماس است و آنها منتظر رای دادگاه تجدید نظر برای آزادی او هستند.

به تازگی ویدیویی از کانال یوتوب امیرحسین مقصودلو که با نام هنری تتلو شناخته می‌شود، منتشر شد. نسیم مقصودلو حزئیاتی در مورد وضعیت برادرش در زندان ارائه داد و از طرفداران خواست که انرژی مثبت بفرستند تا هر چه زودتر بتوان او را به قید وثیقه آزاد کرد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


امیر تتلو در زندان آلبوم جدید خود را می‌سازد

خانواده تتلو امیدوارند که او حتی با قید وثیقه آزاد شود. در این ویدیو، خواهر امیر تتلو همچنین اعلام کرد که او در زندان در حال کار روی آلبوم ماه کامل است. یکی از آهنگ‌های این آلبوم به نام امام علی تقدیم به این امام شده و بخشی از این آهنگ در آلبوم جدید امیر تتلو توسط خواهرش در این ویدیو اجرا شد.

در ادامه می‌توانید ویدیو اظهارات نسیم مقصودلو در مورد برادرش را مشاهده کنید:

تتلو در اردیبهشت ماه ماه سال جاری به اتهامات تبلیغ علیه نظام و فساد فی الارض بازداشت شد و دادگاه او را به حبس ابد محکوم کرد. وکیل تتلو به این حکم اعتراض کرده و پرونده در حال حاضر در مرحله تجدید نظر قرار دارد. هنوز مشخص نیست که دادگاه تجدید نظر چه رایی صادر خواهد کرد، اما خانواده و طرفداران تتلو امیدوار به آزادی او هستند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی اظهارات نسیم مقصودلو چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با بازتاب آنلاین در میان بگذارید.

منبع:بازتاب آنلاین

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا