عکسی از خواهر الناز شاکردوست را در پیاده روی اربعین در ادامه مشاهده میکنید.

الناز شاکردوست یک بازیگر سینما است که در سال ۱۶۳ متولد شده است. او دارای مدرک سانس در رشته نمایش و طراحی صحنه است. پدر الناز شاکردوست تاجری در زمینه ابزارآلات صنعتی است و خود الناز شاکردوست با بازی در فیلم “دوخواهر” به شهرت رسیده است. در تصویر زیر، خواهر الناز شاکردوست را مشاهده می‌کنید.

حواشی اربعین؛ حضور خواهر "الناز شاکردوست" در پیاده روی اربعین با استایلی کاملا متفاوت!/ عکس

حواشی الناز شاکر دوست

یکی از جالب‌ترین جوانب زندگی الناز شاکردوست، دوست صمیمی‌اش است که از او حداقل ۳۰ سال بزرگتر است؛ این دوست، گوهر خیراندیش است. به طور اتفاقی، الناز شاکردوست به سینما رفت و به دلیل بازی فوق العاده‌اش در یک نمایش تئاتری که برای حدود ۲۰ سالگی بود، در نظر گرفته و به عنوان بازیگر نقش اول در فیلم گل یخ بازی کرده است. به گفتهٔ کیومرث پوراحمد، کارگردان فیلم گل یخ، او در حال جستجو برای یک بازیگر حدود ۲۰ ساله بود که به طور اتفاقی با الناز شاکردوست آشنا شد و بازی فوق‌العاده‌ای که در نمایش تئاتری او دیده بود، باعث شد که وی را برای بازی در فیلم خود انتخاب کند.

الناز شاکردوست

الناز شاکردوست با بازی‌های مختلف و نقش‌های گوناگون، خود را به عنوان یک بازیگر باهوش و استعدادمند معرفی کرده است. او در بازی‌هایی همچون “عروس فراری” به عنوان دختر پولدار، “مجردها” به عنوان دختر شل و ول، “چه کسی امیر را کشت” به عنوان دختر نسل سومی و در فیلم بسیار زیبای “بی وفا” به عنوان یک دختر پایین خیابانی با بازی فوق‌العاده‌ای به جای آورده است. با بازی در 11 فیلم در سن 22 سالگی، الناز شاکردوست یک رکورد فوق‌العاده را برای یک بازیگر داشته است. منتقدان از ابتدا از بازی وی تعریف کرده‌اند و حتی هنرمندانی همچون مرحوم منوچهر نوذری نیز از بازی وی ستایش کرده‌اند.

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *