اخبار روز سینما

خواننده ماکان بند راهی تئاتر شد

راهی شدن خواننده ماکان بند به تئاتر خبرساز شد. حضور این هنرمند در صحنه نمایش، توجه بسیاری از علاقه‌مندان به هنر را جلب کرده است.

نمایش تیتانیوم به کارگردانی و نویسندگی «اشکان درویشی» با حضور جمعی از بازیگران توانا و خواننده محبوب کشور و هنرمند امیر مقاره ، به زودی روی صحنه خواهد رفت. این نمایش که تمرین‌های آن در حال انجام است، پس از اخذ مجوزهای لازم از سوی شورای ارزشیابی و نظارت اداره کل هنرهای نمایشی، میزبان علاقه‌مندان به تئاتر خواهد بود.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا یه کانال تلگرامی بازتاب آنلاین مراجعه کنید.


خواننده ماکان بند راهی تئاتر شد

در این نمایش، هنرمندان باسابقه‌ای همچون «لاله صبوری»، «شیوا خسرومهر» و «علیرضا نائینی» به همراه چهره‌های جوان و پر انرژی به ایفای نقش می‌پردازند. همچنین «امیر مقاره» خواننده محبوب گروه ماکان بند، اولین تجربه بازیگری خود را در تئاتر با نمایش تیتانیوم آغاز خواهد کرد.

خواننده ماکان بند

علاوه بر بازیگران، عوامل حرفه‌ای دیگری نیز در این پروژه هنری مشارکت دارند. از جمله می‌توان به «مهشید خسروی» (مجری طرح)، «مسعود ملکوتی‌نیا» (مشاور پروژه)، «سامان شمس» (دراماتورژ و بازنویسی متن)، «مریم قربانی‌نیا» (مدیر روابط عمومی و مشاور رسانه‌ای)، «مریم رودبارانی» (مشاور تبلیغات) و «حسین عباسی» (مدیر اجرایی) اشاره کرد.

نمایش تیتانیوم به عنوان یک اثر هنری تلفیقی از هنر تئاتر و موسیقی، نویدبخش یک تجربه متفاوت برای مخاطبان است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی خواننده ماکان بند چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با بازتاب آنلاین در میان بگذارید.

منبع:بازتاب آنلاین

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا