سبک زندگی

خواندن عجیب‌ترین دلایل طلاقِ بین ایرانی‌ها، شوکه‌تان می‌کند!

بهترین: به تازگی ژانری به نام «عجیب ترین دلایل طلاق» در توییتر راه اندازی شده است. خب شاید در گذشته دلایلی مثل روحیه طرفین یا مثلا مسائل مالی باعث ایجاد مشکل می شد اما الان مسائلی مثل نحوه استفاده از خمیردندان یا صداهای عجیب هنگام خواب منجر به طلاق می شود.

در همین راستا کاربری به نام «سهراب» نوشت:برخی از دلایلی که برای «جدایی» دیدم بد بود، اما با صحبت حل می شد. دیدن اینکه مردم حاضرند بر سر چیزهای بی اهمیت از هم جدا شوند، دردناک است، اما با هم در مورد آن صحبت نمی کنند. بقیه اش بهانه بود. لطفا قبل از ازدواج جوان باشید. مردم اسباب بازی نیستند!»

به عنوان مثال، یک مرد اماراتی تنها چند روز پس از ازدواج با دیدن چهره بدون آرایش همسرش تصمیم به طلاق گرفت. این مرد معتقد بود همسرش مثل قبل از ازدواجشان زیباست نبود و او را متهم کرد که با آرایش زیاد مانند مژه مصنوعی به او خیانت کرده است.

پس از مطالعه برخی از تجربیات مشابه کاربران در این تاپیک، تصمیم گرفتیم انتخاب آنها را با شما به اشتراک بگذاریم. تجربیاتی که شاید در نگاه اول باورنکردنی به نظر برسند، اما واقعا اتفاق افتاده اند. باور کنید یا نه، امروزه زندگی ها به عجیب ترین دلایلی که در ادامه خواهید خواند، از هم می پاشد. با ما بمان.

اولین چراغ را روشن کرد: دوستم برگشت و مادر شوهرش را پیدا کرد (او بچه هایش را رها کرده بود) و مادر و پسر بیست سال بعد همدیگر را دیدند. در عرض یک هفته گفتی باید ازت جدا بشم چون مامانم تو رو دوست نداشت!

روایت مختصر زهره: طلاق نبود آنچه من می گویم این است که نامزدی چند روز قبل از عروسی به دلایل زیر قطع شد:

  • داشتند استخر بازی می کردند
  • قلیان می کشند
  • موزیک گوش می کردند!

باز کن: سر خمیر دندان! خانم لوله را از پایین و مرد از وسط فشار داد. دعوا کرده بودند و به شدت کتک می زدند.

خواندن عجیب ترین دلایل طلاق در بین ایرانیان شما را شگفت زده می کند!

بابک نوشت: پسر ناهار به خانه خانم دعوت شده است. ساعت یک بعد از ظهر است اما ظاهراً خانواده خانم خواب هستند. به نظر او بی احترامی به او منجر به طلاق می شود.

نمک روی یکی وی از پرونده های وکیل خود گفت: پرونده مهریه دریافت کرده بود. دلیل طلاق: این زوج دنبال دختر خاله زن رفتند!

داستان تکان دهنده امید: دوستانش به او می گویند که شوهرش او را دوست ندارد. از حق طلاق نیز استفاده کرد. شوهرش بعد از طلاق خودکشی کرد.

رهگذر: راست میگم. چون همسرش برای استخوان ماهی بشقاب جداگانه ای روی میز نگذاشته بود.

ماریا: او سبک زندگی سالمی دارد. ورزشگاه و رژیم غذایی و تغذیه اولیه. برای آقا غذای چرب و تند درست نکرد، گفت: هر چه من می خورم بخور. او را طلاق داد.

سمیرا نیز از حادثه ای دردناک می گوید: دایی من زن دومش طلاق گرفت، دلیل طلاقش این بود که هزینه دارو و درمان دخترش (پسرخاله) مبتلا به ام اس را پرداخت کرد، اگر دایی برای پسر زن دومش بورسیه می گرفت! این پسر در دوران دبیرستان بهترین مدارس تهران را دید.

حمید: گفت شوهرم شبیه اسب است! گفتم روز خواستگاری کور حضور داشتی؟ گفت بیست نفر آمده اند، نفهمیدم کدام. (البته بهانه بود)

پاییز: تا حالا دیدی یکی طلاق بگیره بعد بگه اخلاقم بد بوده؟ فرشته بودن یک مشکل است.

ستاره به نکته جالبی هم اشاره کرد: هیچ دلیل خودسرانه و مضحکی وجود ندارد. کل دلیل مهم پشت آن دلیل مضحک است. دلیل آن ممکن است شکستن شیشه باشد. اما از سوی دیگر مقاومت او به همین جا ختم شد.

اودیسه: پسر در شهر همسرش دانشجو بود. بعد از اتمام تحصیل طلاق گرفت. مادر پسر گفت: می خواستم یکی در شهر غریب به پسرم نزدیک شود تا گمراه نشود.

خانم بین: هدیه مادر داماد چکی با تاریخ مشخص بود. دوست دختر عصبانی شد چون من هر چه زودتر این پول را می خواهم! در حالی که من آنجا بودم و دیدم، او واقعاً فقط می خواهد پول را بگیرد!

سارا نیز به دلیل کلی تر اما عجیب گفت: تعداد افرادی که به خاطر خروپف طلاق می گیرند واقعا زیاد است! الان از روی حجم صدا میتونم وضعیت جسمی و روحیشو حدس بزنم! مثلاً اگر مثل زلزله خروپف می کنید، می فهمم که روز بدی داشته اید! بهش میگم آروم بخواب، امروز خوب بود.

خواندن عجیب ترین دلایل طلاق در بین ایرانیان شما را شگفت زده می کند!

دستیار: شلوار:) عزیزی گفت قرار بود دو نفر بخاطر این موضوع طلاق بگیرن ولی دقیقا یادم نیست از هم جدا شدن یا نه.

و زهرا مانند استرلا معتقد است: جالب است که فکر می کنید مردم فقط به دلیل “دلیلی” طلاق می گیرند. اینها دلایل نکات پایانی است دوستان. حزب تحمل کرد، خودش را فریب داد، مسیر را اشتباه گرفت، پیشروی کرد و در یک لحظه به یک چیز ساده برخورد کرد و چیز دیگری متوجه نشد. او دیگر نمی تواند و نمی خواهد. و بیشتر.

منبع:برترینها

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا