اخبار روز سینما

خواندن روزانه تاروت تاروت فردا پنجشنبه 20 اردیبهشت ماه 1403 را اینجا بخوانید


به گزارش شمانیوز : تاروت خوانی یک سیستم پیش بینی و تفسیر از طریق کارت های تاروت است که بر اساس اعتقاد به قدرت نمادهای آن ها در پیش بینی موقعیت های زندگی افراد است. معمولاً طبق سنت ها و اصول خاصی توسط متخصص یا متخصص انجام می شود. خواندن تاروت می تواند به عنوان یک ابزار معنوی برای انعکاس وضعیت فعلی، پیش بینی آینده و هدایت تصمیمات مهم مورد استفاده قرار گیرد. تاروت خوانی فردا پنجشنبه بیستم ادامه دارد تا راهنمایی های بیشتری در مورد زندگی روزمره و تصمیم گیری های آنها دریافت کنیم. اردیبهشت ماه 1403 را بخوانید.

فروردین

کارت تاروت: کارت مرد حلق آویز شده

ماه آوریل، ممکن است بین دو گزینه گیر کرده باشید. دخالت شخص ثالث در روابط می تواند وضعیت را بدتر کند. سعی کنید مشکلات را به تنهایی مدیریت کنید. اگر مجرد هستید و به دنبال شریک زندگی هستید، اکنون زمان آن نیست که زود نتیجه بگیرید. همه اتحادها عالی به نظر می رسند، ممکن است انتخاب اشتباهی داشته باشید. ممکن است در آینده همخوانی بهتری پیدا کنید.

اردیبهشت ماه

کارت تاروت: کارت شش سکه

اردیبهشت ماه ماهی ها، دوستتان ممکن است از شما کمک مالی بخواهد. امروز روی پول، شغل و کار تمرکز خواهید کرد. و خوشبختانه، نتایج شگفت انگیز است. سود در مسائل مالی، قرعه کشی، سفته بازی و قمار به دست می آید. شما سخاوت و مراقبت خود را در رابطه نشان می دهید. مقداری پول برای امور خیریه اختصاص دهید. پول داده شده قابل استرداد است. طرح سرمایه گذاری شما در املاک ممکن است محقق شود.

خرداد

کارت تاروت: کارت دو سکه ای

خرداد ماهی های عزیز، ایجاد تعادل بین بودجه و امور مالی نیاز روز است. احتمالاً بیش از حد بدون فکر خرج می کنید. نیازهای خود را اولویت بندی کنید. اگر بتوانید چانه بزنید، می توانید در پول خود صرفه جویی کنید. مسائل ملکی توجه شما را می طلبد. کار بازسازی و ساخت و ساز در خانه شما را مشغول خواهد کرد. برخی از هزینه های اضافی در محل کار ممکن است شما را نگران کند.

تیر

کارت تاروت: کارت ملکه چوبدستی

جولای جان، تو فوق العاده خلاق و متمرکز روی کار هستی. خبرهای خوبی در مورد ارتقا یا ارزیابی وجود دارد. به راحتی می توانید ببینید که اعتماد به نفس روحیه شما را بالا نگه می دارد. شما در موقعیت قدرت و اقتدار هستید. شما می توانید با هوش خود بر هر موقعیتی غلبه کنید. رویاها و اعمال شما بزرگ هستند. شما این توانایی را دارید که برای خود دنیایی بسازید و خود را نشان دهید.

مرداد

کارت تاروت: کارت مرگ

مرداد ماهی ها، دوراهی ها و سردرگمی های شما که بخشی از زندگی روزمره شما هستند، اکنون به پایان خواهند رسید. در نهایت این وضعیت حفظ خواهد شد. شما خود را در مسیر درست می بینید و همه چیز مثبت پیش می رود. تصمیم شما برای ورود به یک معامله تجاری جدید مثمر ثمر خواهد بود و رابطه شما با فروشنده جدید سودمند خواهد بود.

شهریور

کارت تاروت: یک کارت شمشیر

شهریور ماهی ها، اگر متعادل نیستید، برخی درگیری ها و مشاجرات شدید نشان داده می شود. عصبانیت، پرخاشگری و زیاده روی می تواند کسب و کار شما را خراب کند. شما انرژی و قدرت ذهنی بالایی دارید. به جای آن از آن در کارهای خلاقانه استفاده کنید. مطمئن باشید با اصلاح خود در برخی شرایط می توانید تغییرات قابل توجهی در زندگی حرفه ای و شخصی خود ایجاد کنید.

مهر

کارت تاروت: کارت پنج سکه

اکتبر عزیز، پول، قدرت و قابلیت اطمینان شما در خطر است، بهتر است دست نخورده بمانید. یک اشتباه کوچک می تواند شما را گناهکار کند. مراقب سلامتی خود و والدینتان باشید. در مواقع اضطراری، باید مقداری پول از دوست خود قرض بگیرید، اما ممکن است او رد شود. از دست دادن پول، رابطه یا بحران مالی در خطر است. بیاموزید که میانبر موفقیت به سختی بدست می آید.

آبان

کارت تاروت: نه شمشیر

آبان حوت، ترس، شک و اضطراب می تواند شما را به بیراهه بکشاند. در این حالت شما احساس بی حالی، بی تحرکی و ناتوانی در حرکت به جلو می کنید. وقت آن است که تجدید نظر کنید و به دنبال مشاوره متخصص باشید. شما یک ترس بی اساس دارید، وقتی از این معضل خودساخته خارج شوید، زندگی هیجان انگیز به نظر می رسد و اهداف قابل دستیابی هستند. مثبت باشید، زندگی روشن است.

آذر

کارت تاروت: کارت ستاره

آذر ای ماهی، تلاش شما به عزم و ایمان شما منجر می شود. از انجام کاری خوشحال می شوید. ستاره ها مثبت هستند، شما در روابط احساس خوشبختی می کنید. کسانی که به دنبال عشق و شغل هستند، امروز روز مناسبی برای تحقق آرزوی شماست. شما تعادلی بین قلب و ذهن پیدا می کنید و این به طور شگفت انگیزی در حل تمام مشکلات شخصی یا حرفه ای امروز شما موثر است.

دی

کارت تاروت: کارت شیطان

دی ماهی های عزیز، برخی از افکار منفی امروز ذهن شما را می خورند. کنترل امیال و امیال لجام گسیخته برای شما دشوار است. تغذیه برنامه ریزی شده، ورزش منظم و افکار مثبت ضروری است. استراحت برای شما ساختگی و مضر است. الکل، مستی، انزجار کاری جز شرمساری شما نخواهد داشت. امروز سعی نکنید از راه های غیرمنصفانه درآمد کسب کنید.

بهمن

کارت تاروت: کارت سه شمشیر

بهمن ماهی های عزیز، شما احساس ناراحتی، ناامیدی و تنهایی می کنید. ممکن است رابطه یا همسرتان به پایان برسد یا کسی که دوستش دارید قولی را که به یکدیگر داده اید فراموش کند. انرژی روز علیه شماست. مشکلات بهداشتی باید بدون معطلی رسیدگی شود. فشار خون بالا، بیماری قلبی یا بیماری های جدی ممکن است منجر به جراحی شود. پیشگیری بهتر از درمان است. مراقب باشید و مثبت باشید.

اسفند

کارت تاروت: کارت ده فنجان

اسفند ماهی ها، ذهنیت شاد و شاد شما در شخصیت شما منعکس خواهد شد. شما امروز می درخشید، رضایت عاطفی شما از طریق یک رابطه سالم نشان داده می شود. عشق و توجه عزیزان شما بزرگترین نقطه قوت شماست. کسانی که به دنبال عشق هستند، فرد مناسب را در زندگی پیدا خواهند کرد. روابط موجود بالغ تر و شدیدتر خواهند شد. ممکن است در زمینه حرفه ای نیز خبرهای خوبی بیاید.


آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا