گزارش کردن تو خبر: خواندن تاروت یکی این یکی از روش های قدیمی است که برای پیش بینی آینده و درک وضعیت روانی افراد استفاده می شود. قرائت تاروت معمولاً با استفاده از یک دسته کارت مخصوص انجام می شود. هر کارت تاروت می تواند معانی مختلفی داشته باشد و تفسیر آن بسته به موقعیت و سوالات فرد متفاوت است. خواندن تاروت می تواند به عنوان ابزاری برای تأمل و خودآگاهی مورد استفاده قرار گیرد و به افراد کمک کند تا بهتر با چالش های زندگی کنار بیایند.

فروردین

نماد: پشتیبانی

اکنون زمان مناسب و فرخنده‌ای برای برنامه‌ریزی و اجرای تعهدات و برنامه‌های بلندمدت است./ به نیروی خود برای تغییر یا حرکت جدید اعتماد کنید و با افکار بزرگ به جلو حرکت کنید./ با رهبری خردمندانه وضعیت فعلی را کنترل کنید و بهترین ها را تضمین کنید. امکاناتی برای پیشرفت شما و عزیزانتان

اردیبهشت ماه

نماد: دستیابی به رویاها

ببین همه چیز دوباره متولد شده است. / صحنه در حال آماده شدن برای شروعی جدید یا دوره ای مطلوب است / گشاده رویی در موقعیت شما ظاهر می شود که نوید اعتماد، آسایش و دستیابی به هدف را می دهد. / مراحل درخواست را با اشتیاق طی کنید. / می توانید مشکلات را به فرصت های مناسب تبدیل کنید و برنامه های خود را محقق کنید.

خرداد

نماد: موقعیت مکانی عالی

شما برای رسیدن به اهداف خود سخت کار می کنید و در انجام وظایف خود جدی هستید. / سکه دلاور نشان دهنده مسئولیت و تحمل است و به شما پیشنهاد می کند که خود را با شرایط طولانی مدت هماهنگ کنید و انتظارات خود را برآورده کنید تا به نتیجه برسید و به اهداف خود برسید. / برای به حداقل رساندن مشکلات و خطرات گام های محکم و دقیقی بردارید. / روش های جدید و نوآورانه یا تصمیمات عجولانه را برای پیگیری اقدامات خود نادیده بگیرید، در عوض به روش های شناخته شده و آزمایش شده تکیه کنید. اگر این کارت را برای بحث در مورد وضعیت خود کشیدید، باید از انرژی مثبت این شخصیت برای صبور بودن و ملاحظه کاری استفاده کنید. اگر سخت کار کنید، پاداش زیادی خواهید گرفت.

تیر

نماد: تلاش برای باز کردن گره ها

برای کنترل وضعیت فعلی باید مسئولیت های خاصی را بر عهده بگیرید. / تلاش خود را افزایش دهید و به توانایی های خود اطمینان داشته باشید. / انعطاف پذیر باشید / او به زودی بر شرایط سخت خود غلبه می کند و وضعیت او بهتر می شود. / دو یا چند موضوع مجزا انرژی و توجه شما را به خود جلب می کند.

مرداد

نماد: تحریف نقشه ها

شما در آستانه یک تحول قدرتمند و قریب الوقوع هستید. هر آنچه را که قصد دارید به آن آویزان کنید توسط این قدرت دگرگون کننده نابود خواهد شد. از بین رفتن شرایط فرسوده ای که مانع رشد واقعی شما می شود، جریان شفابخشی را در بدن شما آغاز می کند. با سرزنش دیگران به هیچ چیز نمی رسید. شما قادر خواهید بود با پذیرش مسئولیتی جدید، اقتدار خود را بازیابی کنید.

شهریور

نماد: اعتیاد

آیا شما بیش از حد به پول و مادیات معتاد هستید؟ یا شاید شما درگیر نوعی مالکیت یا نوعی حسادت هستید؟ / میل به کنترل و تملک نماد چهار سکه است / اگر احساس می کنید بیش از حد به شخص یا محیط و شرایط خاصی وابسته هستید و می خواهید او را ملک خود کنید، پس باید ارزش های واقعی خود را تغییر دهید. ریسک کردی ما اغلب به اشتباه به محیط‌ها، موقعیت‌ها یا افراد آشنا می‌چسبیم، حتی اگر می‌دانیم که دیگر برای ما مفید نیستند. باید بدانید که دیگران نیز باید آزاد باشند و تصمیم بگیرند که چگونه زندگی کنند.

مهر‌

نماد: غلبه بر موانع

نیروها بر خلاف افکار و نقشه های شما عمل می کنند. / مبارزه مستمر اجتناب ناپذیر است و مشکلاتی را به همراه خواهد داشت. / الان وقت تسلیم نیست. همیشه از ارزش ها و اعتقادات خود دفاع کنید. به خصوص اگر زمان و انرژی زیادی روی آن سرمایه گذاری کرده باشید.

آبان

نماد: مرد قابل اعتماد

شما با فرصت های درخشانی روبرو خواهید شد که زندگی شما را در تجارت، اقتصاد و کسب درآمد بهبود می بخشد. / شما جذاب و موثر هستید. / خط کش به شما توصیه می کند که در کار خود نقش رهبری و مسئولیت را بر عهده بگیرید تا حوزه نفوذ خود را گسترش دهید و تجربیات جدیدی کسب کنید. / خط کش سکه ها نیز می تواند تاثیر شخصیتی در زندگی شما داشته باشد. دارای ویژگی های نگرش های ذکر شده است. او یک شریک وفادار و مصمم در زندگی، یک دوست قابل اعتماد و یاور در شرایط بحرانی است.

آذر

نماد: رهایی از غم و اندوه

یک زخم یا درد قدیمی نیاز به التیام دارد. / زمان مرهم همه زخم هاست. / داشتن مکان و موقعیت مناسب برای تجدید قوای جسمی، روحی و عاطفی فایده زیادی دارد. / از ارتباط و معاشرت با افراد مرزی یا موضوعات پیچیده بپرهیزید / اکنون زمان انجام فعالیت ها، روابط و اعمال نیست. / پرهیز از مشکلات در این مرحله به معنای دوری از مسئولیت نیست; بلکه نیاز به جمع آوری نیرو و تمرکز است. شما باید آرام و متمرکز بمانید.

دی

نماد: مرد جوان

این کارت نشان دهنده یک جوان شاعر با احساسات گرم و پرشور است. / اگر این کارت توسط جوانی انتخاب شود، ویژگی ها و روحیه او را یادآوری می کند، در غیر این صورت ممکن است نشان دهنده پیشنهاد فردی با ویژگی های فوق باشد.

بهمن

نماد: انتظار امیدوارانه

استعدادهای خود را برای یک زندگی ایده آل نشان دهید. / غنی سازی فرصت ها / بهترین مکان برای شروع با محیط شماست. برای کشف و درک محیط خود تحقیق کنید و بیاموزید که چه منابع جمعی و گروهی برای کمک و همکاری با شما در دسترس است. / افق های خود را برای توسعه فعالیت های خود گسترش دهید. پاسخ سوالات و کنجکاوی های خود را دریافت کنید.

اسفند

نماد: موفقیت

الهه خورشید پیام آور نور، شادی است و رویاهای شما محقق خواهند شد. / موفقیت نزدیک است. / فرصتی بی نظیر در عرصه تجارت و هنر به شما ارائه خواهد داد. / اگر ازدواج نکرده اید، شریک کامل خود را پیدا خواهید کرد و رفاه خود را کامل خواهید کرد.


اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما