اخبار روز سینما

دست رد نعیمه نظام دوست به خواستگاری مهران مدیری! + فیلم

مهران مدیری یکی از بازیگران و مجریان قدیمی ایرانی است که با اجرای برنامه دورهمی توانست شهرت زیادی به دست آورد. در ادامه ویدئویی قدیمی از یکی از فیلم‌های او را مشاهده می‌کنید که از نعیمه نظام دوست خواستگاری می‌کند.

به گزارش پی ام آپ به نقل از خبر ملت: مهران مدیری یکی از شناخته شده ترین چهره های سینما و تلویزیون ایران است. مهران مدیری را خیلی ها از سریال های طنز پاورچین، شب های برره و مرد هزار چهره می شناسند. در ادامه حضور او در برنامه دورهمی و اجرای این برنامه کمک زیادی به شهرت مهران مدیری کرد. مهران مدیری یک پسر به نام فرهاد و یک دختر به نام شهرزاد دارد. مهران مدیری تاکنون هیچ عکسی از همسرش منتشر نکرده و در هیچ اجتماع عمومی با هم دیده نشده اند.

ویدئوی زیرزمینی نعیمه نظام دوست و مهران مدیری 30 سال پیش را ببینید. این ویدیو سکانسی از سریال ساعت خوش است; سریالی که بسیاری از بازیگران کمدی با آن شناخته شدند.

در این سکانس مهران مدیری از نعیمه نظام دوست خواستگاری می کند.

مهران مادری همسر فرانسوی دارد؟

عکس های متعددی از همسر مهران مدیری در سایت های مختلف منتشر شده است که هیچ کدام صحت ندارد. مهران مدیری دو پسر به نام های فرهاد و شهرزاد دارد که در سال های اخیر در جامعه مطرح بوده اند اما همسر مهران مدیری هرگز دیده نشده است.

عدم انتشار عکسی از همسر مهران مدیری باعث شده تا شایعات متعددی درباره مهران مدیری به وجود بیاید، به خصوص در سال های اخیر که عکس های مهران مدیری در پاریس با یک زن توسط پاپاراتزی ها تعقیب و گریز شد و مهران مدیری با حاشیه عجیبی مواجه شد.

دست رد نعیمه نظام دوست به خواستگاری مهران مدیری! + فیلم

سایت عصر ایران در آن زمان نوشت: در روزهای اخیر عکس هایی از مهران مدیری در فضای مجازی منتشر شده است که از آن به عنوان مهران مدیری در پاریس یاد می شود.

در شبکه های اجتماعی می توانید کامنت ها و توییت هایی از انواع کامنت ها درباره این عکس ها را ببینید، از حرف های بد و توهین گرفته تا تمسخر، شوخی، تایید و …. البته عده ای می گویند عکس ها قدیمی و مربوط به سال 1396 هستند و برخی دیگر گفته اند امسال کریسمس است و … خلاصه بلبشویی سر این عکس‌های مهران مدیری و خانم همراهش برپا شده است.

زمانی که عکس رامبد جوان در کانادا، عکس و فیلم آزاده نامداری در اروپا و فیلم ستاره اسکندری در ترکیه منتشر شد، هیاهوی زیادی در جامعه به راه افتاد. به خصوص زمانی که این هنرمندان یا افراد مشهور کسانی هستند که در تلویزیون برنامه دارند، بازتاب این رویداد قوی تر و گسترده تر است.

این حادثه بهانه ای شد برای هدف قرار دادن صنعت معروف دنیای روزنامه نگاری: «پاپاراتزی».

این عکاسان همیشه به دنبال سیاستمداران، خوانندگان و افراد مشهور هستند تا از آنها عکس های مخفیانه بگیرند. البته حفظ حریم خصوصی در این نوع عکاسی ضروری است. مثلاً عکاس قصد ندارد بدون اجازه وارد خانه کسی شود و عکس بگیرد. اما اگر کسی پنجره را باز گذاشت و کسی را از آن دور کردند، مشکل همان شخص است.

عکس های مهران مدیری با یک زن بی حجاب در پاریسپاپاراتزی ها معمولاً سعی می کنند از افراد مشهور در مکان های مختلف (عمومی و خصوصی) به خصوص در موقعیت های کمتر قابل مشاهده یا نامرئی عکس بگیرند.

برای این کار، این عکاسان با به دست آوردن سرنخ از برنامه های عمومی یا خصوصی یک فرد مشهور، در مکان و زمان مورد نظر حاضر می شوند و از افراد مذکور عکس های پرطرفدار می گیرند و سپس با قیمت گزاف به خبرگزاری ها و رسانه ها می فروشند. مانند سایت آمریکایی تی. ام. زی (TMZ) که اخبار دسته اول و سوژه های جنجالی از سلبریتی‌ها را پوشش می‌دهد.

ما در ایران صنعت پاپاراتزی یا گروهی از پاپاراتزی ها یا سایتی با چنین رویکردهایی نداریم که به طور رسمی به این حرفه اختصاص داده شده باشد، اما باید در نظر داشت که با توجه به تغییرات بزرگ در ارتباطات مدرن، هر فردی که تلفن همراه هوشمند دارد یک پاپاراتزی بالقوه است که به راحتی می‌تواند بالفعل شود.

در این جا با ذکر نمونه هایی از مهران مدیری، رامبد جوان، ستاره اسکندری و آزاده نامداری می توان گفت که در هر کجای دنیا و در هر زمانی که باشید، چشمان ناظری هستند که می توانند عکس شما را بگیرند.

دامنه دسترسی پاپاراتزی ها از یک صنعت و حرفه تخصصی به چیزی رایج در جامعه گسترش یافته است و کسانی که به هر دلیلی در جامعه شناخته شده هستند، حتی در لحظات بسیار شخصی و انفرادی که می توان فکر کرد، در معرض این دوربین ها قرار می گیرند. غیر از خودشان، هیچ کس چیزی در مورد آنها نمی داند.

مهاجرت مهران مدیری به فرانسه عکس جنجالی مهران مدیری و همسرش در رسانه های فرانسهدست رد نعیمه نظام دوست به خواستگاری مهران مدیری! + فیلم

در لحظاتی که می خواهند سوار تاکسی شوند، غذا بخورند، به سفر بروند، عکس العمل شادی یا ناراحتی یا هزاران موقعیت دیگر نشان می دهند…

با توجه به شرایط فعلی فقط می توان گفت خدا را شکر که سلبریتی نیستم!

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا