اخبار روز سینما

خواستگاری منحصر به فرد “تایلر پوزی” از نامزدش!/ او حلقه نامزدی همسرش را خودش طراحی کرده بود!

تایلر پوزی بازیگر سریال پرطرفدار «تین ولف» در مصاحبه ای ویژه خبر نامزدی و تاریخ ازدواجش را فاش کرد!

پی ام آپ: تایلر پوزی بازیگر 31 ساله آمریکایی اعتراف کرد که در روز ولنتاین گذشته در نامزدش خیانت کرده است.

به گزارش پی ام آپ، بازیگر سریال معروف «تین ولف» اوایل امسال در یک پیاده روی عاشقانه در ساحل از شریک عاطفی خود خواستگاری کرد. تایلر پوزی و فم، دو سال قبل از نامزدی با هم قرار گذاشتند.

پوزی در یک مصاحبه اختصاصی گفت: «ما در کامبریا، کالیفرنیا نامزد کردیم. این مکان مورد علاقه فم است. روز ولنتاین را آنجا می‌گذارنیم. بنابراین، به نظر من، اینجا مکانی عالی برای خواستگاری از او بود.”

نامزد آقای بازیگر که در این مصاحبه نیز حضور داشت، افزود: «ما در ساحل تنها بودیم. موبایلش را روی سنگ گذاشت تا از ما فیلم بگیرد. باید شک می کردم که او قصدی دارد. اما من اصلا حواسم نبود.”

تایلر پوزی حلقه ای را که برای ازدواج با فم به دست داشت، خودش طراحی کرده بود. او همچنین رنگ مورد علاقه نامزدش را در حلقه گنجانده بود.

خواستگاری منحصر به فرد "تایلر پوزی" از نامزدش!/ او حلقه نامزدی همسرش را خودش طراحی کرده بود!

این بازیگر پس از نامزدی عاشق‌تر شد!

یک بازیگر معروف پس از نامزدی به شدت عاشق شد! برنامه‌های این زوج برای ازدواج در ماه اکتبر برگزاری شده و محل برگزاری مراسم برای این زوج، بسیار مهم است. با توجه به ادعای آن‌ها، الان تقریباً همه چیز برای مراسم آماده است. طبق اظهارات آن‌ها، مراسم ازدواجشان نزدیک خانه‌شان در یک محل بسیار خاص برگزار خواهد شد.

این زوج در سال 2020 در هنگام کمک به یکدیگر در نوشتن موسیقی از طریق جان فلدمن، تهیه‌کننده موسیقی، آشنا شدند. هر دو ابتدا به عنوان دوست معمولی، رابطه خود را آغاز کردند؛ زمانی که آن‌ها برای نامزدهای سابق خود آهنگی نوشتند. در نهایت، این دوستی به عشق تبدیل شد و پس از نامزدی آن‌ها، رابطه‌شان قوی‌تر شد.

به گفته آن‌ها، این عشق، اعتماد بیشتری بینشان ایجاد کرده است و پس از ازدواج، فکر می‌کنند که عشق آن‌ها تا حد بیشتری عمیق تر و محکم تر خواهد شد.

برگفته از رسانه وقت صبح

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا