اخبار ورزشی

پیوستن خلیل زاده، شیری و پورحمیدی به تراکتور!

به گزارش خبرنگار پی ام آپ، شجاع خلیل زاده، مهدی شیری و سعید آقایی به صورت رسمی با دانشجویان قرارداد همکاری امضا کردند.تمیز لمس کنید» پیراهن تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز از فصل آینده اضافه شد گلدان حسین هم انجام خواهد داد پورحمیدی که به صورت قرضی در آلومینیوم اراک حضور داشت، در فصل بیست و دوم مدافع تراکتورسازی خواهد بود.

شجاع خلیل زاده، مدافع فصل گذشته تیم فوتبال الاهلی قطر که یکی از پر سر و صداترین بازیکنان فصل نقل و انتقالات تابستانی به شمار می رفت و به یکی از دو تیم سابق خود یعنی پرسپولیس و سپاهان نزدیک شده بود، 180 گل کرد.

در ادامه سعید آقایی که سابقه بازی در تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز را نیز در کارنامه دارد و در فصول اخیر به ترتیب پیراهن تیم های سپاهان، پرسپولیس و خوزستان را بر تن کرده است. گلدان به تبریز بازگشت. در انتقالی که امروز رسمی شد، مهدی شیری هم به بازیکن فولادی پیوست TT یونایتد

گفتنی است تمرینات تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز برای فصل آینده لیگ برتر فوتبال کشور، جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا از روز دوشنبه ۱۴ تیرماه زیر نظر خواهد بود. تمیز لمس کنید آغاز می شود در حالی که پرشور تبریزی احتمالا طی چند روز آینده با بازیکنان جدید دیگری نیز برای تقویت تیمش قرارداد امضا خواهد کرد.

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا