اخبار روز سینما

بن بست فیلم منطقه بحرانی به دلیل ممنوع الخروجی کارگردان آن! / ممنوع الخروجی به دلیل رعایت نکردن حجاب عوامل فیلم!

فیلم منطقه بحرانی که در هفتاد و ششمین رویداد سینمایی به بخش رقابتی راه یافته بود قرار بود در 19 مرداد به نمایش گذاشته شود اما کارگردان آن در یک اقدام غیر منتظره با خبر ممنوع الخروجی خود روبه رو شد. گفته می شود که دلیل این اتفاق به دلیل رعایت نکردن حجاب بازیگران این فیلم است.

داستان فیلم منطقه بحرانی ساخته علی احمدزاده و مونوع الخروجی علی احمدزاده چیست؟ با افشاگری های جدید همراه ما باشید.

داستان فیلم منطقه بحرانی ساخته علی احمدزاده

قرار بود نوزدهم مرداد فیلم «منطقه بحرانی» در هفتاد و ششمین جشنواره لوکارنو به نمایش گذاشته شود. اما کارگردان ایرانی آن با «ممنوعیت خروج از کشور» مواجهشد. این چهارمین فیلم بلند علی احمدزاده است که بدون مجوز فیلمبرداری شده و بسیاری از صحنه ها بازیگران را بدون روسری نشان می دهند. که ممکن است این ممنوعیت به همین دلیل باشد.

کمتر از یک ماه پیش جشنواره فیلم لوکارنو جدیدترین فیلم علی احمدزاده را محصولی ایرانی و آلمانی در فهرست آثار راه یافته به بخش رقابتی هفتاد و ششمین رویداد سینمایی معرفی کرد. دومین فیلم علی احمدزاده «مادر قلب اتمی» در بخش انجمن شصت و پنجمین جشنواره فیلم برلین در سال 1393به نمایش درآمد.

فیلم «منطقه بحرانی» سومین فیلم ماه های اخیر شد که برخی از بازیگران زن در سکانس هایی بی حجاب جلوی دوربین رفتند و در جشنواره های مختلف به نمایش درآمد.

اسامی بازیگران فیلم منطقه بحرانی علی احمدزاده

فیلم سینمایی «منطقه بحرانی» به کارگردانی علی احمدزاده محصول مشترک ایران و آلمان در سال 1402 است. امیر پوستی، شیرین عابدینی راد، مریم صادقیان، علیرضا کیمنش، ساغر سحرخیز، مینا حسنلو، علیرضا راستجو، صبا باقری و … از بازیگران این فیلم هستند.

منطقه بحرانی نام فیلمی ایرانی به کارگردانی علی احمدزاده است که در سال ۱۴۰۲ منتشر شد. علی احمدزاده پیش از این فیلم کوتاه «آوانتاژ» و فیلم‌های بلند «مهمونی کامی»، «پدیده» و «مادر قلب اتمی» را جلوی دوربین برده است.

خلاصه داستان منطقه بحرانی احمدزاده

داستان فیلم منطقه بحرانی ساخته علی احمدزاده
داستان فیلم منطقه بحرانی ساخته علی احمدزاده

در خلاصه داستان منطقه بحران احمدزاده آمده است:

امیر تنها زندگی می کند و سگش تنها دوست اوست. او در زیرزمین تهران پرسه می‌زند، انواع مواد مخدر را می‌فروشد و بی‌هدف در خیابان‌های شهر حرکت می‌کند که بقیه داستان در آنجا اتفاق می‌افتد.

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا