اخبار ارز دیجیتال

خطر چهارم چیست؟/ اطلاع رسانی تبلیغی

کی و چی: حوادث طبیعی و سوانح گوناگون، خطراتی هستند که همواره انسان ها را تهدید کرده اند.

جنگ ها نیز از دیرباز، بلای خانمانسوز بشریت بوده اند و هستند.

بیماری های مختلف، به ویژه اگر مسری باشند تهدیدی دائمی برای حیات انسان ها هستند.

اما خطر چهارمی وجود دارد که بیش از سیل و زلزله و تصادفات رانندگی و حمله حیوانات وحشی و جنگ و بیماری، به انسان ها آسیب زده است و آن “هدر دادن فرصت ها”ست.

آرامگاه ها، بیش از آن که آدمی زاده ها را در خود جای داده باشند، گورستان فرصت های از دست رفته ای هستند که همراه زندگی ها به زیر خاک رفته اند.

یکی از فرصت هایی که برای انسان معاصر و در “عصر عبور از پول سنتی به پول دیجیتال” وجود دارد و محدود است، “فرصت کسب درآمد از رهگذر این عبور تاریخی” است که از بخت خوش، در دوره زندگی ما رخ می دهد.

پدران و مادران ما این فرصت را نداشتند و فرزندان ما نیز نخواهند داشت زیر “دوره گذار”، همان گونه که از نامش پیداست، گذراست.

برای این که این فرصت را از دست ندهید، پیشنهاد ما این است که عضو کانال “کی و چی” شوید که مجری طرح “آموزش رایگان ارزهای دیجیتال به 50 هزار ایرانی” است. با عضویت در این کانال، از دوره های آموزشی صد در صد رایگان، آنلاین و کوتاه مدت برخوردار می شوید و خواهید دید که کار با ارزهای دیجیتال، بسیار بسیار بسیار آسان است.

همچنین به طور صد در صد رایگان در صرافی ایرانی “آبانتتر” (لینک صرافی) که با قوانین داخلی کشور فعالیت می کند، عضو شوید تا به محض عضویت، اندکی ارز دیجیتال به عنوان خوشامد گویی، به طور رایگان دریافت کنید.

توجه داشته باشید که در هیچ مرحله ای پول تان را دست کسی نخواهید داد و شخصاً با پول و پسورد خودتان کسب درآمد خواهید داشت.

پیشنهاد ما به شما این است که به هیچ عنوان این “فرصت تاریخی زندگی” تان را از دست ندهید.

غم انگیز است ولی واقعیت دارد: فرصت های امروز، اگر از دست بروند، حسرت های فردا خواهند بود.

از فرصت، ثروت بسازید، نه حسرت!

 @keyochi

منبع:عصرایران

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا