سبک زندگی

خسته از هر چی که بود و هست؛ تقریبا نابود شدیم!

بازتاب آنلاین: آیا شما هم احساس می کنید که روابط اجتماعی شما کم است؟ آیا چیزهای روزمره بیشتری مانند پریودهای هفتگی حذف شده اند و حتی دلیل دقیق آن مشخص نیست؟ بله استفاده کن، بیا، به خاطر مشغله کاری و حوصله رفتن به کافه حذف شده یا کم شده؟

این یک سوال جدید است یکی او یکی از کاربران توییتر است که محل بحث کاربران شده است. نظرات مختلفی شکل گرفته، بسیاری از تورم افسارگسیخته صحبت می کنند و برخی دیگر این موضوع را به کسالت و بی روحی لازم برای حضور در بازی های دوستانه مرتبط می دانند. هر چه هست کاهش روابط اجتماعی افراد در سطوح مختلف جامعه بسیار محسوس است. از شما مخاطبان گرامی نیز خواهشمندیم اگر نظری در این مورد دارید در قسمت نظرات با ما در میان بگذارید. با بررسی نظرات کاربران همراه ما باشید.

واکنش کاربران چیست؟

بابک نوشت: آدم های تنها را تا چشم کار می کند می بینی. دنیا پر از افرادی است که معمولاً روابط اجتماعی خوبی ندارند و به توییتر پناه می برند. اختلالات شخصیت اسکیزوئید و اجتنابی بسیار زیاد است. برعکس، histrionics بیش از حد در اینستا وجود دارد.

انسان: دلیل آن پول است. کافه رفتن الان برای هر نفر بین 300 تا 400 تومان است. نرخ سفر جدیدی وجود ندارد. همچنین دوره ای وجود دارد که انتخاب آن از قبل مشخص است.

زنبق: آره دوستان اصلی من مهاجر هستند.

مهناز: خدایا حوصله ی کافی شاپ رفتن رو ندارم ولی اونقدر سوراخ و چاله هست که با قیمت فضای کافی شاپ می تونی ازش بگذری. اکنون قهوه از اولویت بسیار کمی برخوردار است. ما دیگر نمی توانیم چیزی بگوییم، می گوییم حوصله مان سر رفته است.

خسته از هر آنچه بود و هست؛ تقریبا نابود شدیم!

لبه: توضیح کامل در یک توییت نمی گنجد، اما یک معادل برنامه نویسی برای این چیز احمقانه به نام نشت حافظه وجود دارد که می توانید با جستجو حتی بدون اطلاع قبلی آن را کشف کنید. حتی در حال حاضر، افراد و جامعه در کل دچار از دست دادن حافظه هستند.

نرگس: 1. پول ما آنقدر نیست که هر روز به کافه برویم. 2. کافه هایی که خانه ما هستند را ببندیم. 3. ما افسرده هستیم.

حمید: دلیل لزوما پول نیست. مردم نسل من دیگر به دنبال آن احساس نیستند. آنها به دنبال صلح هستند.

فاطمه: خیلی ها می گویند فقط به خاطر پول و وضعیت اقتصادی است، اما شما شخصاً می توانید بگویید که از نظر مالی هنوز خوب هستیم، اما به نظر می رسد که او آن را احساس نمی کند، حوصله اش را ندارد، چیزی در درونش کم است. من من نمی گویم پول مهم نیست، او واقعاً جای خود را می داند.

مازیار: نویسنده در کتاب The total money makeover می گوید: همانطور که چاقی باعث می شود سبک زندگی خود را تغییر دهید و همه کارهای معمول را انجام ندهید، چاقی مالی (شرایط بد مالی) نیز باعث می شود سبک زندگی شما تغییر کند و جالب باشد، فقط ما به آن عادت کرده ایم. و ما زیاد متوجه آن نمی شویم. مثل قورباغه در آب آرام آرام میپزیم.

هانیه: نقاب به صورتت میزنی و همه چیز رو انکار میکنی، با اینکه میدونی چقدر آسیب دیده و پر از این غیر اجتماعی ها. ماسک خود را تا زمانی که توییتی مانند طوفان ماسک شما را به گوشه ای پرتاب کند، نگه دارید.

خسته از هر آنچه بود و هست؛ تقریبا نابود شدیم!

گرافیست خسته: برای من دلیلش را بی حوصلگی خودم و عدم پیگیری دوستم برای داشتن روابط بیشتر می دانم. البته دلیلش هر چه که باشد غم انگیز است.

گل لاله: مدتی است به این فکر می کنم که چرا معاشرت ما با برخی از دوستانمان کم کم کم شده، حوصله بیرون رفتن نداریم، بیشتر وقتمان را صرف سریال دیدن می کنیم، خانه کسی نمی رویم. . خانه مگر اینکه دعوت شده باشیم گاهی فکر می کنم دلیلش سن است.

و بهروز: در شرایط تورم افسارگسیخته از صبح تا شب باید چرتکه بسازی که به کجا بزنی و به کجا برسی. وقتی احساس می کنید، هر کاری که انجام می دهید، عقب هستید. حتی شب ها وقتی به کافی شاپ می روید نمی توانید خوب بخوابید.

منبع:برترینها

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا