اخبار روز

خرید و فروش لاستیک قصه شد!


همچنین بر اساس این اطلاعیه، برای کنترل اطلاعات خریدار، امکان ارسال پیامک تایید سهمیه تا اطلاع ثانوی به صورت اختیاری فراهم شده است که لازم است بر روی دکمه “ارسال کد تایید سهمیه” کلیک کرده و کد ارسالی به خریدار را ثبت نمایید. در سند

من باید بگویم؛ به منظور استفاده از ظرفیت شبکه صنفی و عمده فروشان و خرده فروشان لاستیک در فرآیند توزیع لاستیک، لازم است دارندگان پروانه فروش لاستیک به سامانه جامع تجارت مراجعه و نسبت به اخذ «کد عملکرد»، «تایید خرید» و «ثبت نام» اقدام کنند. ” “فروش” کالا.

بر این اساس تحویل لاستیک به شبکه توزیع توسط تولیدکنندگان منوط به داشتن کد کارکرد و پروانه بازرگانی در بخش مربوطه است.

در ماه های اخیر بازار تایر با مشکلات زیادی مواجه بوده و گزارش های بازار حاکی از کمبود لاستیک با قیمت مصوب دولت در بازار است. گفته می شود بخشی از این مشکلات به دلیل تاخیر در تخصیص ارز و بخشی نیز به دلیل نگهداری کالا در خلاء نظارت بر بازار است. پیش از این حسین فرهیدزاده از ثبت و ابلاغ قیمت مصوب لاستیک خبر داده بود و گفته بود که قیمت مصوب در سامانه 124 ثبت و همان قیمت به اتحادیه لاستیک فروشان ابلاغ شده است. بر این اساس جویندگان لاستیک می توانند با مراجعه به اتحادیه ها لاستیک مورد نظر را با قیمت مصوب خریداری کنند.

اخیرا اقداماتی برای بهبود وضعیت بازار تایر در دستور کار قرار گرفته است. به عنوان مثال سامانه جامع تجارت در هنگام صدور اطلاعیه به تایر فروشان دستورالعمل خرده فروشی لاستیک را اعلام و تاکید کرد مصرف کننده در زمان فروش لاستیک باید شماره شاسی و لاستیک خودرو را از خریدار دریافت کند. موتور و در سند خرده فروشی ثبت کنید. همچنین برای کنترل میزان کارمزد خریدار باید گزینه “ارسال کد تایید هزینه” را انتخاب کرده و کد ارسال شده از طریق پیامک برای مشتری را در سند ثبت نمایید.


آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا