اخبار روز

خرید اقساطی از کرمان موتور خودرو

شرایط مرحله جدید فروش محصول موتور کرمان اعلام شد مرحله جدید فروش محصولات کرمان موتور با ظرفیت محدود از روز سه شنبه 9 خرداد 1403 فعال می شود.

کرمان + موتور

3

شرایط فروش فوری خودرو اقساطی

شرایط فروش برای محصولات خاص MVM اسفند 1402 با موعد تحویل 90 روز کاری توسط شرکت مدیر خودرو اعلام شد.

شرکت مدیران خودرو در اطلاعیه ای اعلام کرد: با احترام توجه شما را به این نکته جلب می نماییم که فروش جدید محصولات مدیران خودرو از روز یکشنبه مورخ 29 دی ماه 1402 در سامانه فروش نمایندگی های این شرکت به شرح ذیل فعال گردید. ماشین ها.

شرکت خودروسازی در نظر دارد از فردا یکشنبه فروش نقدی و اقساطی سه محصول خود را برای اسفند ماه 1402 آغاز کند.

بخشنامه زیر از فردا یکشنبه 29 اسفند 1402 در نمایندگی های مجاز این شرکت فعال خواهد بود.

شرایط عمومی فروش نقدی و اقساطی 4 محصول از مدیران خودرو ام وی ام اسفند 1402 اعلام شد. MVMX 22 Pro، MVMX 33 Cross، MVMX 55 Pro و Arizo 5 در این طرح به فروش می رسد.

به گزارش بانک اول شرکت مدیران خودرو مورخه سه شنبه 24 فروردین اسفند ام وی ام از طریق نمایندگان خود چهار محصول خود شامل MVMX 22 Pro، MVMX 33 Cross، MVMX 55 Pro و Arizo 5 را به متقاضیان عرضه کرد.

مشمول این طرح MVMX 22 Pro MT به مبلغ 1404 دستگاه به صورت نقدی، Arizo 5 IE FL به مبلغ 800 دستگاه به صورت نقد و اقساط، MVMX 33 Cross CVT به مبلغ 1395 دستگاه در VMX 55 Pro IE به صورت نقد و اقساط در تعداد 876 دستگاه به متقاضیان ارائه می شود.

شرایط و ضوابط طرح اقساطی 5 محصول از مدیران خودرو اسفند 1402 شامل X22 Pro، X33، X33 Cross، Arizo 5 و X55 Pro معرفی شدند.

گروه خودروسازی مدیران خودرو فروش اقساطی محصولات خود را از امروز دوشنبه ویژه اسفند ماه 1402 با مدت 60 ماه آغاز می کند.

این طرح شامل 5 محصول X22 Pro، X33، X33 Cross، Arizo 5 و X55 Pro است.

بخشنامه زیر از 23 اسفند 1402 در نمایندگی های مجاز این شرکت فعال خواهد بود.

Tigo 8 Pro Hybrid e Plus، Tigo 8 Pro Max، Phoenix FX و Tigo 7 Premium از 12 اسفند 1402 برای متقاضیان موجود است.

مدیران خودرو اعلام کرده اند که متقاضیان می توانند علاوه بر خرید نقدی خودروهای مذکور، محصولات عرضه شده در این طرح فروش را نیز به صورت اقساطی به متقاضیان تحویل دهند.

همانطور که این خودروساز اعلام کرده است، متقاضیانی که قصد خرید چهار محصول ارائه شده را دارند باید 60 درصد قیمت خودروی مورد نظر را پرداخت و مابقی را به صورت اقساطی به این خودروساز پرداخت کنند.

مدیران خودرو قول داده اند خودروهای عرضه شده در این طرح فروش را ظرف 90 روز به خریداران تحویل دهند.

در اطلاعیه منتشر شده در رابطه با این طرح فروش نقدی و اقساطی هیچ اطلاعی از رنگ خودروهای عرضه شده وجود ندارد. لذا خریداران می توانند جهت اطلاع از جزئیات این طرح فروش با نمایندگی های مدیریت خودرو تماس حاصل نمایند.

بر اساس لیست قیمت مدیران خودرو تیگو 8 پرو هیبرید ای پلاس با قیمتی در حدود دو میلیارد و 760 میلیون تومان، تیگو 8 پرو مکس با قیمتی در حدود دو میلیارد و 585 میلیون تومان، فونیکس اف ایکس با قیمتی نزدیک به یک میلیارد و 730 میلیون تومان و تیگو 7 پرو پریمیوم نیز با قیمت یک میلیارد و 500 میلیون تومان برای متقاضیان موجود است.

بررسی قیمت خودروهای مذکور در بازار، فاصله بین قیمت کارخانه و بازار را روشن می کند. متقاضیان در صورت شرکت در این طرح فروش می توانند بسته به نوع خودرویی که انتخاب می کنند از سود تقریبی 200 تا 365 میلیون تومان بهره مند شوند.

تیگو 8 پرومکس در صدر لیست تفاوت قیمت های کارخانه ای در بازار قرار دارد. این خودرو با قیمتی در حدود دو میلیارد و 950 میلیون تومان در بازار معامله می شود. بنابراین خرید این خودرو از طریق طرح فروش جدید مدیران خودرو حدود 365 میلیون تومان سود به حساب خریداران این خودرو واریز می کند.

Phoenix FX در جایگاه دوم قرار دارد. خریداران در صورت انتخاب این خودرو می توانند حدود 350 میلیون تومان سود کنند. قیمت این خودرو در بازار حدود دو میلیارد و 80 میلیون تومان است.

فروش فوری خودرو به صورت نقد و اقساط

تیگو 8 پرو هیبرید پلاس نیز با قیمت دو میلیارد و 970 تومان در بازار موجود است. بر اساس قیمت جدید این خودروی هیبریدی، خریداران حدود 200 میلیون تومان سود خواهند داشت.

شرایط و ضوابط طرح فروش نقدی و اقساطی مدیران خودرو برای 4 محصول اسفند 1402 برای 4 محصول اعلام شد.

شرکت مدیریت خودرو در نظر دارد امروز شنبه 21 اسفند محصولات خود را به صورت نقد و اقساط عرضه کند.

این طرح امروز از ساعت 15 در محل نمایندگی مجاز خودروسازان فعال می شود.

طرح فروش محصول جدید کرمان موتور با نام Back X3 برای اولین بار آغاز می شود.

شرکت کرمان موتور در نظر دارد فروش خودروهای Back X3 را برای اولین بار در اسفند ماه 1402 با قیمت قطعی ویژه آغاز کند.

این شرایط از صبح امروز سه شنبه 1 اسفند 1402 تا تکمیل ظرفیت اعمال می شود.

مشخصات فنی:

موتور: 4 سیلندر، 16 سوپاپ

حجم موتور: 1498 سی سی

تنفس حرکتی: تنفس طبیعی

انتقال قدرت: دیفرانسیل محور جلو

حداکثر قدرت: 102 اسب بخار در 6000 دور در دقیقه

حداکثر گشتاور: 140 نیوتن متر در 4400 دور در دقیقه

گیربکس: CVT

شتاب 0 تا 100

11.4 ثانیه

جی پلاس گروه خودروسازی مدیران خودرو از صبح امروز شنبه 28 بهمن در سال 1402 دو محصول با مدل 1403 عرضه شد: Tigo8 Pro Hybrid و Tigo8 Promes IE.

شرایط و ضوابط طرح نقدی و اقساطی تیگو 8 پرو با مدل 1403 اعلام شد. بهمن در سال 1402 دو محصول با مدل 1403 عرضه شد: Tigo8 Pro Hybrid و Tigo8 Promes IE.

جهت کسب اطلاعات بیشتر با نمایندگان مجاز این شرکت تماس حاصل فرمایید: شرکت صنعت خودرو مادیریم که با نام مادیریم خودرو نیز شناخته می شود، یک شرکت مونتاژ خودرو چینی است که از سال 1397 در منطقه ویژه اقتصادی ارگ جدید در شهر بم فعالیت خود را آغاز کرد.

این شرکت مونتاژی از برخی محصولات خودروساز چینی چری است که خودروهای این شرکت را در قالب برندهای فونیکس و ام وی ام در بازار ایران به فروش می رساند. این شرکت از سال 2019 لوگوی خودروهای چری را به لوگوی خود تغییر داده است. در سال 1400، مدیران خودرو چری برند فینیکس را برای عرضه خودروهای سطح بالا تاسیس کردند.

فروش اقساطی محصولات مادیریم خودرو مدل 1403 در نمایندگی های این شرکت از عصر دیروز (دوشنبه 23) آغاز می شود. بهمن 1403) آغاز شد. این فروش اقساطی شامل پنج مدل محصول از این شرکت می باشد.

شرایط جدید فروش محصولات Car Managers اعلام شد. این طرح طبق جدول زیر در نمایندگی های مجاز این شرکت فعال می شود.

عوامل متعددی می تواند بر افزایش قیمت خودرو تأثیر بگذارد. در مورد ایران ممکن است تاثیر این عوامل به دلیل شرایط خاص آن کشور کمی متفاوت باشد. در اینجا به بررسی چند عامل موثر بر افزایش قیمت خودرو در ایران می پردازیم:

سیاست گمرکی: مقررات و سیاست های گمرکی از جمله تعرفه ها و محدودیت های واردات خودرو ممکن است منجر به افزایش قیمت خودرو در بازار داخلی شود. این سیاست ها می تواند تحت تاثیر تصمیمات سیاسی و اقتصادی باشد.

تحریم ها و محدودیت های بین المللی: ایران برخی تحریم ها و محدودیت های بین المللی را برای واردات خودرو تجربه کرده است. این محدودیت ها ممکن است باعث کاهش تنوع خودروهای وارداتی و افزایش وابستگی به خودروهای داخلی شود که به نوبه خود منجر به افزایش قیمت خودرو می شود.

قیمت سوخت: هزینه سوخت نقش بسزایی در تولید و تحویل خودرو دارد. هر چه قیمت سوخت بیشتر باشد، هزینه تولید و تحویل خودروها نیز افزایش می یابد و این امر می تواند منجر به افزایش قیمت خودرو شود.

ارزش ارز: ارزش پول محلی نیز می تواند بر قیمت خودرو تأثیر بگذارد. وقتی ارزش پول داخلی کاهش می یابد، هزینه تولید و واردات قطعات خودرو نیز افزایش می یابد که می تواند منجر به افزایش قیمت خودرو شود.

عوامل داخلی: عوامل داخلی ایران نیز می تواند در افزایش قیمت خودرو تاثیرگذار باشد. به عنوان مثال مشکلات در زنجیره تامین قطعات خودرو، عدم توانایی در تولید داخل و وابستگی به واردات، هزینه های نگهداری و تعمیرات پس از فروش، مالیات و عوارض، هزینه های تبلیغات و فروش و … می تواند به افزایش قیمت خودرو در ایران دامن بزند.

توجه داشته باشید که این موارد تنها چند نمونه از عوامل موثر بر افزایش قیمت خودرو در ایران بود و ممکن است عوامل دیگری نیز وجود داشته باشد. علاوه بر این، تأثیر هر یک از این عوامل ممکن است در زمان ها و شرایط مختلف متفاوت باشد.

چه عواملی می تواند منجر به ناتوانی در تولید خودرو در داخل شود؟ عوامل متعددی می تواند به این معنا باشد که خودرو در داخل تولید نمی شود. در زیر به بررسی برخی از این عوامل می پردازیم:

فناوری و دانش فنی: فناوری و دانش فنی مورد نیاز برای تولید خودرو از مهمترین عوامل می باشد. اگر کشوری نتواند فناوری را به روز کند و به تولید خودرو منتقل کند یا دسترسی محدودی به دانش فنی داشته باشد، ممکن است به ناتوانی در تولید خودرو در داخل منجر شود.

زنجیره تامین: یک زنجیره تامین قوی و پایدار برای تحویل قطعات خودرو ضروری است. اگر کشوری نتواند تولید قطعات مورد نیاز خودرو را تامین کند و بیشتر قطعات را وارد کند، تولید داخل خودرو را متوقف یا مانع می شود.

سرمایه گذاری: سرمایه گذاری های قوی در صنعت خودروسازی و زیرساخت های مرتبط می تواند تولید داخلی را تسهیل کند. اگر سرمایه گذاری کافی و مناسب در زمینه تحقیق و توسعه، تجهیزات و خطوط تولید، آموزش نیروی کار و … انجام نشود، تولید خودرو در داخل غیرممکن خواهد بود.

سیاست ها و قوانین: سیاست ها و قوانین دولتی نیز می تواند بر تولید داخلی خودرو تأثیر بگذارد. سیاست های ناکارآمد، محدودیت در واردات قطعات و تجهیزات، محدودیت های مالی و ارزی و مسائل مربوط به مجوزها و مقررات می تواند مانع تولید داخلی شود.

نیروی کار ماهر: دسترسی به کارگران واجد شرایط و با تجربه در صنعت خودرو بسیار مهم است. اگر کارگران ماهر کافی در طراحی، مهندسی، تولید و تعمیر وجود نداشته باشد، تولید خودروهای داخلی آسیب خواهد دید.

اینها تنها چند نمونه از عواملی است که ممکن است منجر به ناتوانی در تولید خودرو در داخل شود. علاوه بر این، هر کشوری شرایط خاص خود را دارد و عوامل موثر ممکن است به شرایط بستگی داشته باشد. توجه داشته باشید که این موارد تنها چند نمونه از عواملی است که می تواند منجر به ناتوانی در تولید خودرو در داخل کشور شود. علاوه بر این، هر کشور شرایط خاص خود را دارد و عوامل تأثیرگذار ممکن است بسته به شرایط محلی متفاوت باشد.

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا