اخبار روز

خدمات رسانی مترو تهران رایگان خواهد شد

به نقل از شمانیوز، به گزارش پی ام آپ، مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه از افزایش ساعت کار مترو و خدمات رایگان برای شرکت کنندگان در جشن عید غدیر خم خبر داد.

مسعود درستی با اشاره به برگزاری جشن عید با عنوان «مهمونی ۱۰ کیلومتری عید غدیر» از میدان امام حسین (ع) تا میدان آزادی در روز جمعه ۱۶ تیرماه گفت: شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه تمهیدات و تدابیر لازم را به‌ منظور ارائه خدمات مناسب به شهروندان و شرکت‌کنندگان در این مراسم در نظر گرفته است.

وی افزود: همزمان با عید غدیر خم ساعت کار خطوط مترو مرکز شهر به ساعت 1 بامداد افزایش می یابد و آخرین اعزام در خط پنج به گلشهر ساعت 11 بعد از ظهر خواهد بود.

مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه با تایید رایگان بودن سرویس دهی در تمامی خطوط مترو از ابتدا تا پایان مراسم گفت: با توجه به افزایش تقاضای سفر، فاصله حرکت قطارها در خط سه را در نظر گرفته ایم. . از 10 به 7 دقیقه و در خط 7 باید از 14 به 12 دقیقه کاهش یابد. به همین ترتیب فاصله بین قطارها در خطوط 1 و 4 به 5 دقیقه و در خط 2 تا 6 دقیقه کاهش می یابد.

وی با بیان اینکه در این جشن مکان های ویژه ای در میدان امام حسین(ع)، میدان فردوسی، میدان انقلاب، چهارراه بهبودی و میدان آزادی برپا می شود، خاطرنشان کرد: طبق برنامه ریزی های انجام شده در تمامی ایستگاه هایی که در این مسیر قرار دارند. جشن آماده ارائه خدمات ویژه به شرکت کنندگان و مسافران بویژه در ایستگاه های نزدیک غرفه ها از جمله میدان امام حسین (ع)، میدان فردوسی، میدان انقلاب اسلامی، شادمان و میدان آزادی هستیم.

وی در پایان گفت: برای رفاه حال شهروندان و مسافران خدمات مترو تا یک بامداد تمدید شده و تمهیدات لازم برای اعزام قطارهای اضافی در صورت تردد مسافران اندیشیده شده است.

بر اساس گزارش مدیریت امور بین الملل و ارتباطات شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه، برنامه زمانبندی تردد در مسیرهای برون شهری شامل خط پنج، هشتگرد، فرودگاه مهرآباد و فرودگاه امام خمینی (ره) تغییر نکرده و طبق روال سابق اجرا می شود.

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا