اخبار روز سینما

خداداد عزیزی در آنتن تلویزیون قهر کرد

در ویژه برنامه یورو 2024 شبکه ورزش که شب گذشته به روی آنتن رفت، اتفاقی عجیب توسط خداداد عزیزی رخ داد که به جنجال در فضای مجازی تبدیل شده است.

«رسول مجیدی»، مجری جوان این برنامه، در اقدامی عجیب، شروع به خواندن نظرات مردم در مورد عملکرد تیم ملی ایران در مسابقات یورو کرد. این اقدام او با واکنش تند «عزیزی»، پیشکسوت فوتبال ایران در برنامه روبرو شد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی بازتاب آنلاین مراجعه کنید.


قهر کردن خداداد عزیزی در تلویزیون

«عزیزی» در اعتراض به این کار «مجیدی»، خطاب به او گفت:

شما تا الان و امشب کامنت نمی‌خواندی! من این بازی‌ها را بلدم پسر خوب. تو سن و سالت خیلی کم است و با کوبیدن گوشی خود بر روی میز، نارضایتی خود را از این موضوع نشان داد.

در ادامه می‌توانید ویدیو واکنش عجیب «خداداد عزیزی» را مشاهده کنید:

این اتفاقات جنجالی در برنامه یورو 2024 شبکه ورزش، واکنش‌های مختلفی را در فضای مجازی به دنبال داشته است. برخی از کاربران از این اقدامات مجری و کارشناس برنامه به شدت انتقاد کرده‌اند و آن را غیرحرفه‌ای و توهین‌آمیز دانسته‌اند.

در مقابل، برخی دیگر نیز معتقدند که این اتفاقات صرفاً برای سرگرم کردن بینندگان بوده و نباید به آن به طور جدی نگاه کرد. شبکه ورزش هنوز به طور رسمی به این اتفاقات واکنشی نشان نداده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی این کار عزیزی در برنامه تلویزیونی چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با بازتاب آنلاین در میان بگذارید.

منبع:بازتاب آنلاین

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا