اخبار روز

خداحافظ اوانجلین لیلی بازیگر معروف سریال گمشده از دنیای بازیگری

اوانجلین لیلی بازیگر سریال «گمشده» اعلام کرد که از بازیگری کناره‌گیری می‌کند و ممکن است در نهایت به هالیوود بازگردد.

به گزارش خبرگزاری مهر به گزارش ورایتی، اوانجلین لیلی بازیگر کانادایی در اینستاگرام اعلام کرد که از هالیوود و بازیگری کناره گیری کرده است، اما ممکن است در مقطع نامشخصی در آینده بازگردد. لیلی که بیشتر به خاطر بازی در نقش کیت آستن در سریال درام گمشده شناخته می شود، ویدئویی از سال 2006 را دوباره به اشتراک گذاشت که در آن ابراز تمایل کرد تا ده سال دیگر از بازیگری بازنشسته شود.

او گفت ایده آلش این است که ۱۰ سال دیگر بازیگر بازنشسته شود، خانواده تشکیل دهد، به مسائل انسانی بپردازد و بر زندگی مردم تاثیر بگذارد.

وی دیروز این ویدئو را بازنشر کرد و نوشت: امروز با خوشحالی دیدم را پیاده می کنم. خدا را شکر، از نعمت هایم بسیار سپاسگزارم. دور شدن از انتخاب به ظاهر آشکار ثروت و شهرت می تواند ترسناک باشد، اما قدم گذاشتن در دارما ترس را با رضایت جایگزین می کند. شاید یک روز به هالیوود برگردم، اما در حال حاضر، این جایی است که من به آن تعلق دارم.

لیلی، 44 ساله، در بیانیه ای گفته است که در سه سال گذشته از بازیگری دوری کرده و پس از تکمیل کوانتومانیا احساس رضایت و خوشحالی کرده است. وی افزود: ممکن است فردا، دو سال دیگر یا هرگز برگردم، اما در حال حاضر هیچ تعهد قراردادی با کسی ندارم. من وقتم را به کار بشردوستانه و نوشتن اختصاص می دهم.

لیلی در هر شش فصل سریال Lost که از سال 2004 تا 2010 پخش شد، نقش کیت بیشاپ را بازی کرد. بازی او برای او نامزدی گلدن گلوب برای بهترین بازیگر زن سریال درام را به همراه داشت. او همچنین برای بازی در نقش هوپ ون داین/زنبور در دنیای سینمایی مارول، ابتدا در Ant-Man در سال 2015 و سپس در سال 2018 در Ant-Man and the Wasp، شناخته شده است. او در فیلم Avengers: Endgame در سال 2019 و Ant-Man and the Bee: Quantum Mania در سال 2023 بازی کرد. لیلی همچنین بازیگر فیلم The Hobbit اثر پیتر جکسون بود و در نقش Tauril، فرمانده نظامی پایگاه جن در Mirkwood، در The هابیت: ویرانی اسماگ» و «هابیت: نبرد پنج ارتش». “.

سال گذشته لیلی فاش کرد که پیشنهاد هیو جکمن برای پیوستن به فرانچایز مردان ایکس و پیشنهاد جاس ویدون برای بازی در فیلم Wonder Woman را رد کرده است.

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا