اخبار روز سینما جهان

خداحافظی بازیگر «لاست» با دنیای بازیگری

اوانجلین لیلی بازیگر کانادایی در اینستاگرام اعلام کرد که از هالیوود و بازیگری کناره گیری کرده است، اما این احتمال وجود دارد که در زمان نامشخصی در آینده بازگردد. لیلی که بیشتر به خاطر بازی در نقش کیت آستن در سریال درام گمشده شناخته می‌شود، ویدیویی از سال 2006 را دوباره به اشتراک گذاشت که در آن ابراز تمایل کرد تا 10 سال دیگر از بازیگری بازنشسته شود.

گزارش کردن مهر به گزارش ورایتی، او گفت ایده آلش این است که 10 سال دیگر بازیگر بازنشسته شوم، خانواده داشته باشم، به مسائل انسانی بپردازم و زندگی مردم را تحت تاثیر قرار دهم.

او دیروز بار دیگر این ویدئو را منتشر کرد و نوشت: امروز به دید پر از شادی خود عمل می کنم. خدا را شکر، از نعمت هایم بسیار سپاسگزارم. دور شدن از چیزی که به نظر می رسد انتخاب آشکار ثروت و شهرت می تواند ترسناک باشد، اما قدم گذاشتن در دارما ترس را با رضایت جایگزین می کند. ممکن است روزی به هالیوود برگردم، اما در حال حاضر به اینجا تعلق دارم.

لیلی 44 ساله در بیانیه ای توضیح داده است که در 3 سال گذشته و پس از اتمام بازی در “کوانتومانیا” از بازیگری دور بوده و احساس رضایت و خوشحالی کرده است. وی افزود: می توانم فردا، دو سال دیگر یا هرگز برگردم، اما در حال حاضر هیچ تعهد قراردادی با کسی ندارم. من وقتم را صرف کار بشردوستانه و نوشتن می کنم.

لیلی در هر 6 فصل سریال “گمشده” که از سال 2004 تا 2010 پخش شد، نقش کیت بیشاپ را بازی کرد. بازی او برای او نامزدی گلدن گلوب بهترین بازیگر زن در سریال درام را به همراه داشت. او همچنین برای بازی در نقش هوپ ون داین/زنبور در دنیای سینمایی مارول شناخته می‌شود که ابتدا در سال ۲۰۱۵ در فیلم مرد مورچه‌ای و سپس در سال ۲۰۱۸ در فیلم مرد مورچه‌ای و واسپ در این نقش ظاهر شد. او در سال 2019 در نقش Avengers: Endgame و Ant-Man and the Bee: Quantum Mania در سال 2023 بازی کرد. لیلی همچنین بازیگر فیلم «هابیت» پیتر جکسون بود و نقش تاوریل، فرمانده نظامی پایگاه الف ها در میرکوود را بازی کرد. «هابیت: ویرانی اسماگ» و «هابیت: نبرد پنج ارتش».

سال گذشته، لیلی فاش کرد که پیشنهاد هیو جکمن برای پیوستن به فرانچایز مردان ایکس و پیشنهاد جاس ویدون برای بازی در فیلم Wonder Woman را رد کرده است.

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا