اخبار روز سینما

«خجالت نکش 2» را تماشا کنید و جایزه بگیرید


به گزارش بازتاب آنلاین فیلم سینمایی «شرم 2» با عنوان «جدایی قنبر از صنم» به کارگردانی رضا مقصودی، تهیه کنندگی سیدامیر پروین حسینی و نویسندگی رضا مقصودی و افرا جورابلو در سال 1396 در سراسر کشور کلید خورد. اکران در سینماها 16 ژوئن.

قسمت اول فیلم خجالت نکش اردیبهشت ماه در سال 1396 اکران شد و با بیش از 520 هزار بیننده، 4 میلیارد و 700 میلیون تومان فروخت. این فیلم که افتتاحیه ای باشکوه داشت در 3 روز اول مورد توجه بیش از 71000 بیننده قرار گرفت و به فروش 5 میلیاردی رسید. «شرم 2» که هم اکنون در 594 سینما اکران می شود، در دو ماه گذشته به فروش 64 میلیارد تومانی دست یافته است.

سامانه فروش «سینماتیککت» با همکاری شرکت «بلک ویو»، قرعه کشی بزرگی را برای بینندگانی که از طریق این سامانه اقدام به خرید بلیت کرده بودند، ترتیب داد. جوایز زیبایی از جمله ساعت هوشمند، هدیه یک میلیون تومانی و 10 کد تخفیف به ارزش 500 هزار توزیع شد. برندگان با خرید ساعت های هوشمند «بلک ویو» از وب سایت «هوماتلکام» پاداش خواهند گرفت.

بینندگان برای شرکت در قرعه کشی با یک ساعت هوشمند «بلک ویو» تضمینی «هوماتلکام» و جوایز دیگر باید تا 24 آگوست حداقل 3 بلیت از پلتفرم «سینماتیکت» خریداری کنند.

همچنین شایان ذکر است برای خرید بلیت این فیلم و شرکت در قرعه کشی 4 مرداد می توانید به سامانه فروش اینترنتی بلیت «سینماتیکت» به نشانی cinematicket.org مراجعه کنید.


آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا