اخبار روز سینما

خجالت نکش 2 داستان فاش شد / تاریخ پخش







به گزارش بازتاب آنلاین آنلاین، شبنم مقدمی بازیگر فیلم «خجالت نکش 2» عکسی خنده دار از جوانی شخصیت های صنم و قنبر و یادداشتی جالب از نحوه آشنایی آنها با قنبر صنم منتشر کرد.

متن شبنم مقدمی اینگونه آغاز می شود: «می خواهم به شما بگویم که سال ها پیش پسری به نام آقا قنبر در هیئت آباد عالی بود که یک زن بود نه صد دل، یک دختر، همه چیز. انجام شد و نام و نام خانوادگی او صنم خانم هیبت آبادی بود. از آقا قنبر و صنم خانم که اصرار می کنند ما همدیگر را می خواهیم و بگذار زندگی مان ادامه پیدا کند و از مادربزرگ آقای دختره که منکر این است که ما به دخترها این لقب را نمی دهیم. داستان گرچه این وصلت هزار بدبختی است و وقتی شد بالاخره اما…اما!!…اما!! اما تو آن را دیدی و می دانی، اما نمی دانی و به زودی می بینی و دستگیر می شوی».

در توضیح عکس نیز آمده است: «این عکس متعلق به جوانیا قنبر و صنمه است.

شبنم مقدمی نیز درباره اکران این فیلم نوشت: فیلم «جدایی قنبر از صنم» دنباله ای بر فیلم «خجالت نکش» از چهارشنبه 25 اکران شد. خرداد به سینماها می آید. امیدوارم ببینید و خوشتون بیاد و یه لبخند کوچولو رو لباتون بنشاند.




آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا