اخبار روز سینما

اخباری از ادامه ساخت «خجالت‌نکش۲» !/جزئیات

چندی پیش نام «خجالت‌نکش» در بین فهرست کارهایی نمایش داده شد که از ساترا مجوز ساخت گرفتند. این روزها بیشتر خبرهایی هم که منتشر می شود مبنی بر ساخت نسخه سریالی این فیلم خاطرانگیز بود.

به گزارش تسنیم، اکنون گزارش های پیگیری نشان می دهد که قسمت دوم فیلم «خجالت نکش» در حال ساخت است و احتمالاً پس از اکران، نسخه سریالی آن منتشر خواهد شد. مانند برخی آثار دیگر که سازندگان آن در حال تهیه نسخه فیلم و سریال هستند. تصاویر نشان می دهد شبنم مقدمی و احمد مهرانفر همچنان حضور دارند و گفته می شود سام درخشانی حضور ندارد.

«خجالت نکش» اولین قدم را برداشت تا در جشنواره فیلم فجر آن سال و در چرخه اکران با استقبال مخاطبان مواجه شود..سازندگان این فیلم گفته اند که که قسمت دوم با همراهی بازیگران مطرح و تلاش برای بهبود و پیشبرد داستان در حال آماده شدن است.

البته هنوز مشخص نیست این فیلم به جشنواره فجر می رسد یا خیر. رضا مقصودی و افرا جورابلو  فیلمنامه این فیلم را نوشته اند. امیر پروین حسینی تهیه کننده این فیلم و رضا مقصودی کارگردانی آن را بر عهده داشته اند.

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا