به گزارش شمانیوز؛ لیام پین، خواننده 31 ساله سابق گروه “وان دایرکشن” بر اثر سقوط از بالکن اتاقش در طبقه سوم هتلی در بوینس آیرس جان خود را از دست داد.

صلح بوئنوس آیرس در بیانیه ای اعلام کرد که برای بررسی وضعیت مردی که گفته می شود تهاجمی و احتمالاً تحت تأثیر مواد مخدر و الکل است، به هتلی در منطقه پالرمو فراخوانده شده است. مدیر هتل گفت که صدای بلندی از پشت هتل شنیده است و وقتی پلیس به آنجا رسید مردی را دیدند که از بالکن اتاقش افتاد.

جسد این خواننده انگلیسی در حیاط داخلی هتل پیدا شد و امدادگران مرگ او را تایید کردند.

چارلی پوث، خواننده آمریکایی در اینستاگرام خود گفت: من شوکه شده ام. لیام همیشه با من مهربان بود. او یکی او یکی از اولین هنرمندان بزرگی بود که با او کار کردم و نمی توانم باور کنم که رفته است.

همچنین در ساعات اولیه صبح جمعی از مردم و هواداران این خواننده در محل حادثه تجمع کردند.

در نقش لیام پین یکی یکی از اعضای گروه پاپ “One Direction” به شهرت جهانی رسیده است. این گروه پس از کسب مقام سوم در برنامه موسیقی بریتانیایی X Factor در سال 2010 به شهرت رسید. اما در سال 2016 این گروه منحل شد و اعضای آن به فعالیت انفرادی خود ادامه دادند.

مجله اینترتینمنت ویکلی وان دایرکشن را به عنوان سومین گروه پسر برتر سال 2024 معرفی کرد و این گروه نزدیک به 70 میلیون آلبوم در سراسر جهان فروخته است که آن را به برترین گروه پسرانه جهان تبدیل کرده است. یکی تبدیل به یکی از پرفروش ترین گروه های پسر در تاریخ شد.

پین که در سال 1993 در ولورهمپتون انگلستان متولد شد، نویسنده بسیاری از آهنگ‌های One Direction است.

این خواننده پیشتر اعتراف کرده بود که مشکلات روانی داشته و برای مقابله با فشار روانی شهرت مشروبات الکلی مصرف کرده است. او سال گذشته ویدیویی را در کانال یوتیوب خود منتشر کرد که در آن از خانواده، هنر جدیدش و بازگشت به اجرا پس از ترک الکل صحبت کرد.


اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما