اخبار روز

خبر مهم یکسان سازی حقوق بازنشستگان


به گزارش مانیبان، در سال های اخیر طرف قرارداد صندوق بازنشستگی کشوری برای بیمه تکمیلی مستمری بگیران شرکت آتیه سازان حافظ بود. اما از این پس شرکت بیمه ملت به بازنشستگان کشوری خدمات بیمه درمان تکمیلی ارائه می کند.

بر این اساس، بازنشستگان و متقاضیان وظیفه فعال برای این خدمت از اول خردادماه به مدت سه ماه تا 31 مردادماه طبق سنوات گذشته می‌توانند به صورت آنلاین درخواست «تأسیس و ترخیص» کنند.

بازنشستگان می توانند در بازه زمانی تعیین شده با ورود به سامانه ثبت نام اینترنتی که به صورت لینک ثابت در صفحه اصلی سایت اطلاع رسانی (cspf.ir) و همچنین در پورتال خدمات الکترونیک صندوق (eservices) فعال می شود، نسبت به ثبت نام اقدام کنند. cspf.ir). ).

شرکت «بمه ملت» طی سال 1403 برنده مناقصه ارائه خدمات بیمه تکمیلی درمان مستمری بگیران کشور شد و پیش از این شرکت آتیه سازان حافظ سال ها مسئولیت ارائه خدمات بیمه تکمیلی به بازنشستگان را بر عهده داشت.

اطلاعات تکمیلی و زمان پذیرش مدارک پزشکی مربوط به ۱۴۰۳ متعاقبا به اطلاع بازنشستگان خواهد رسید.

صندوق بازنشستگی جدول تعهدات بیمه تکمیلی 1403 بازنشسته کشوری و فرهنگیان بازنشسته را منتشر کرد.

الزامات گزینه جدید مستمری بگیران روستایی در سال 1403

قرارداد بیمه تکمیلی جدید با بیمه ملت منعقد شد.

هزینه ماهانه بیمه تکمیلی برای هر نفر 3580000 ریال می باشد که سهم هر بازنشسته 30% و مبلغ ماهیانه 1074000 ریال بابت بیمه تکمیلی از حقوق آنان کسر و مابقی 70% می باشد که این مبلغ می باشد. مبلغ 2506000 ریال بوده و توسط صندوق بازنشستگی کشوری پرداخت می شود.

کلیه بازنشستگانی که تا پایان اسفند ماه 1402 عضو بیمه تکمیلی اتیه سازان بوده اند. فروردین و اردیبهشت ماه 1403 از حقوق آنها حق بیمه تکمیلی ماهانه قبلی 675000 ریال با قرارداد جدید بیمه تکمیلی ملت کسر شده است. فروردین عضویت بیمه تکمیلی ملت در سال 1403 می باشند و بیمه تکمیلی جدید ملت از تاریخ 01/01/1403 برای ایشان اجرا می شود.


آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا