اخبار روز سینما

خبر مهم نمرات معلم / از نمره جدید نمرات معلمان چه می دانید؟


به گزارش بازتاب آنلاین وزیر آموزش و پرورش اعلام کرد: از کمیته مرکزی نظارت بر رتبه بندی معلمان درخواست کرده ام سازوکاری را در نظر بگیرد که تلاش همکارانم در حوزه های امتحانات نهایی رتبه بندی معلمان و اصلاح فرآیند معلمان را تحت تاثیر قرار دهد. ارزشیابی معلم آنها همچنین از افزایش حقوق راضی نیستند.

رضا مراد صحرایی در صفحه تحریریه نوشت: در دیدار خیرین مدرسه ساز خراسان رضوی مهمان امام رئوف بودیم. یکی من در حوزه های تجدید نظر در امتحانات نهایی شرکت کردم. این روزها معلمان عزیز در سراسر کشور در حرکت نظام آموزشی به سمت عدالت آموزشی کمک می کنند.

وی ادامه داد: برای جبران زحمات این بزرگواران و بنا به درخواست همکارانم از کمیته مرکزی حسابرسی رتبه بندی خواسته ام سازوکاری برای تاثیرگذاری تلاش همکارانم در حوزه های اصلاح نهایی در نظر بگیرد. بخش صلاحیت های حرفه ای باید در رتبه بندی در نظر گرفته شود.

به گفته وزیر آموزش و پرورش ملی، میزان این امتیاز با توجه به گزارش دریافتی از سامانه و کیفیت و کمیت فعالیت اصلاح طلبان تعیین می شود.


آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا