اخبار روز

خبر مهم صنعت طلا و جواهر درباره سامانه جامع معاملات

به نقل از شمانیوز،محمدمهدی برادران معاون وزیر صنعت معدن و تجارت در گفت و گوی اختصاصی درباره شانزدهمین نمایشگاه طلا و جواهر اصفهان گفت: بیشترین بازدیدکنندگان نسبت به رشد 25 درصدی اکسپو نسبت به سال گذشته از نظر میزان بازدید کیفیت و رقابت بین واحدهای تولیدی در ارائه محصولات جدید و ارائه محصولات جدید شرکت های دانش بنیان در زمینه های مختلف از جمله پرینت سه بعدی، CNC و ماشین آلات جدید نشان از رشد اکسپو اصفهان دارد که پیشروترین اکسپو بوده است. در کشور به ویژه در زمینه ماشین آلات مرتبط با صنعت طلا جواهرات و سنگ های قیمتی با حضور بیشتر کشورها توانسته اند جایگاه خود را در سطح ایران و کشورهای منطقه حفظ کنند.

خبر مهم صنعت طلا و جواهر درباره سامانه جامع معاملات

وی با اشاره به اینکه در سال های گذشته متأسفانه برای برخی قوانین واردات و صادرات در این صنعت به صفر رسیده بودیم، خاطرنشان کرد: اما امروز آمار ارائه شده بر سر میز طلای کشور در اجلاس اصفهان حکایت از رشد صادرات و واردات دارد. شمش طلا در دو ماه گذشته اصفهان اکنون در زمینه صادرات پیشتاز است که قابل توجه است.

معاون وزیر صنعت معدن و تجارت ابراز امیدواری کرد: با پیگیری های سازمان بازرگانی مشکلات مربوط به صادرات به امارات مرتفع شود و برخی از تعرفه هایی که باید به عنوان تعرفه های ویژه ایجاد کنیم، زمینه را فراهم کند. تسهیل تجارت و تولید

خبر مهم صنعت طلا و جواهر درباره سامانه جامع معاملات

وی بیان کرد: یکی از اولویت های وزارت صنعت، معدن و تجارت در رویکرد اخیر خود، فعال سازی مجدد صنعت طلا و جواهر و صادرات آن است و در این نمایشگاه شاهد آن رشد و تمایل به جهش با احترام بودیم. به سال های گذشته .

برادران در خصوص سامانه جامع تجارت گفتند: اجباری است اما امروز با حضور مسئولان مربوطه خواستیم پیشنهاد اصلاحی همکارانمان از وزارت صنعت، معدن، تجارت و اتحادیه های مربوطه را ارائه دهیم. ” و تولیدکنندگان امیدواریم اجرا شود و بستر رشد این صنعت باشد و مانع تلقی نشود.

معاون وزیر صنعت معدن و تجارت گفت: این یک قانون و الزامی است اما هیچ قانونی مطلق نیست و دستورالعمل اجرای این قانون را برای بهبود آن نوشته ایم، امیدوارم امروز پیشنهادات مطرح شود و کمک شود. . ، و از دوستان خواستیم به ما بپیوندند و امروز از دو واحد نمونه در زمینه طلا و جواهر نیز تقدیر شد که 100 درصد در این سامانه حضور داشتند و شفاف عمل کردند که قابل تقدیر و تشکر است که برخی واحدهای طلا و جواهر علاوه بر تخصیص کدهایی در فرمت استاندارد، دارای شناسنامه تخصصی و خدمات پس از فروش هستند، گفتند امیدوارکننده است و به مشتری اطمینان بیشتری می دهد.

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا