اخبار روز

خبر مهم برای متقاضیان وام

بانک ملت وام 200 میلیون تومانی در قالب طرح «رشد» برای مشتریان خود تدارک دیده است. این وام به دارندگان حساب سپرده قرض الحسنه ارائه می شود و نرخ سود آن بین 1 تا 23 درصد متغیر است.

به گزارش کماپپرس، بانک ملت در قالب طرح «رشد» برای مشتریان خود وام 200 میلیون تومانی تدارک دیده است. این وام به دارندگان حساب سپرده قرض الحسنه ارائه می شود و نرخ سود آن بین 1 تا 23 درصد متغیر است.

اگر می خواهید از بانک ملت وام 200 میلیون تومانی بگیرید، باید حداقل سه ماه و حداکثر شش ماه از میانگین زمان افتتاح حساب داشته باشید. اگر فردی با حساب کوتاه مدت خود برای این تسهیلات اقدام کرده باشد، از لحظه ایجاد میانگین حساب، پنج درصد سود به سرمایه سپرده وی واریز می شود.

اخذ این تخفیف با ارائه ضامن رسمی امکان پذیر است. پس از پرداخت مبلغ وام، حداکثر 60 ماه برای بازپرداخت در دسترس است. لازم به ذکر است این تسهیلات به اشخاص حقوقی نیز پرداخت می شود و سقف آن برای این گروه به یک میلیارد و 500 میلیون تومان افزایش می یابد. در صورتی که اشخاص حقیقی و حقوقی تمایلی به ادامه روند اخذ وام نداشته باشند، امکان انتقال امتیاز به دیگران را دارند.

با احتساب سقف وام برای اشخاص حقیقی، حداکثر نرخ سود و مدت بازپرداخت، مبلغ هر قسط 5 میلیون و 638 هزار و 94 تومان است. کل سود وام 138 میلیون و 285 هزار و 653 تومان و جمع مبلغ تسهیلات و سود آن 338 میلیون و 365 هزار و 653 تومان است.

نگاهی به اهداف بانک ملت

بانک ملت در تاریخ 31 تیر 1359 شروع به کار کرد. این بانک با هدف توسعه فناوری اطلاعات و ارتباطات، مدیریت ارتباط با مشتریان، ارتقای کیفیت خدمات، توسعه منابع انسانی و ارتقای شاخص های عملکرد فعالیت می کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به صدمین روز می باشد و استفاده از اخبار و قیمت ها با ذکر منبع و درج لینک مناسب بلامانع است.

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا