ایران خودرو جزئیات شرایط تبدیل متمرکز را که به طور خاص مربوط به تعهدات حواله 14 محصول خود است، ارائه می کند.

توضیحات بسیار مهم و ضروری:

1. این بخشنامه فقط برای تعهدات منقضی شده مربوط به More 1403 در نظر گرفته شده است.

2. لازم به ذکر است که بر اساس قوانین و دستورالعمل های موجود، محاسبه سود مشارکت تعهدات پیش فروش، پس از انقضای دعوتنامه تا تاریخ سود مندرج در دعوتنامه، به صورت خودکار محاسبه خواهد شد.

3. تامین اعتبار و تجدید ارزیابی پس از تبدیل ضروری است تا مابه التفاوت نهایی با دقت و اطمینان بیشتری توسط سیستم محاسبه شود.

4 در صورت نیاز به بروزرسانی و تغییر شرایط بخشنامه، شرایط تبدیل متوقف و از طریق سامانه سیتریکس بازرگانان اطلاع رسانی لازم انجام خواهد شد.

فروش با نرخ ایران خودرو آغاز شد

ایران خودرو رانا پلاس یکی یکی از محبوب ترین خودروهای داخلی است که قیمت آن در سال های اخیر به شدت افزایش یافته است.

ناگهان گرانی انواع خودروها باعث شده تا مشتریان واقعی این محصولات با مشکل مواجه شوند. رانا پلاس یکی یکی از محبوب ترین خودروهای داخلی است که قیمت آن در سال های اخیر به شدت افزایش یافته است.

خرید این خودرو از طریق طرح های فروش دشوار است. ایران خودرو معمولا برخی از مدل های رانا را در قالب طرح فروش ویژه عرضه می کند که به قید قرعه به مشتریان تعلق می گیرد. تنها راه خرید سریع این نوع خودرو در بازار آزاد است که معمولا به صورت نقدی و با قیمتی بسیار بالاتر از کارخانه به مشتریان عرضه می شود.

مشتریان برای خرید این خودرو می توانند از طرح وام شرکت لیزینگ کیان خودرو استفاده کنند. این شرکت 50 درصد قیمت خودرو را به صورت پیش پرداخت از متقاضی دریافت می کند و مابقی را به صورت اقساطی دریافت می کند.

بر اساس طرح کیان خودرو، مردم می توانند با بازپرداخت 12، 24 یا 36 ماهه رانا پلاس اقساطی خریداری کنند. در صورت تعیین مدت پرداخت اقساط 12 ماهه، متقاضی باید 293 میلیون و 350 هزار تومان پیش پرداخت و اقساط ماهیانه 36 میلیون و 600 هزار تومان را پرداخت کند.

در صورتی که متقاضی بخواهد این خودرو را به صورت اقساط 24 ماهه خریداری کند، پیش پرداخت برای وی 325 میلیون و 740 هزار تومان و مبلغ هر قسط 19 میلیون و 800 هزار تومان است. در صورتی که مدت بازپرداخت 36 ماهه باشد، مبلغ پیش پرداخت 349 میلیون و 180 هزار تومان و مبلغ هر قسط 14 میلیون و 930 هزار تومان است.

اگر به طراحی خودرو رانا نگاه کنید، کاملا متوجه خواهید شد که این محصول در واقع یک فیس لیفت جعبه ای پژو 206 است که در آن قسمت های جلو و عقب بدنه تغییرات نسبتاً قابل توجهی داشته است، نمای جانبی اما اینطور نیست. نسبت به جعبه پژو 206 دستخوش تغییرات زیادی شده است

دو پوسته لامپ نسبتاً کشیده به شکل ساده و مربعی در دو طرف پنجره افقی با زمینه شبکه ای قرار گرفته اند. فضای نسبتاً بزرگی بین چراغ ها و دودشکن های روی تابلو وجود دارد که هیچ جزئیاتی در آن دیده نمی شود. مه شکن ها نیز با ورودی هوا در پایین سپر هماهنگ شده اند و شکل نسبتا هماهنگی را با سایر عناصر چهره رانا ایجاد می کنند.

نمای جانبی کاملاً یادآور صندوقدار پژو 206 است و تفاوت آشکاری با پژو 206 اس دارد. دی قابل مشاهده نیست. البته تغییراتی در آینه های جانبی و ریل درها نیز وجود داشت. در ضمن رینگ های رانا طراحی متفاوتی نسبت به 206 دارند نمای عقب رانا نسبت به پژو 206 کاملا تغییر کرده است; چراغ ها به شکل مربع و منحنی در اطراف ستون تنه هستند.

دهانه صندوق عقب نیز نسبتاً بزرگ است و ذخیره اشیا در آن را کمتر می کند. سپر عقب به جز دو چراغ شب و مه شکن در کناره های نصب پلاک، تزئینات دیگری ندارد. وجود چراغ ترمز ثانویه به صورت نوار LED روی درب صندوق عقب یکی یکی از ابتکارات ایران خودرو در طراحی رانا است. به طور کلی می توان گفت که ظاهر رانا در مقایسه با پژو 206 کمی مدرن و امروزی به نظر می رسد، اما با توجه به اصالت پژو 206، همچنان بسیاری از مشتریان ظاهر اصلی 206 را به ظاهر جدید ترجیح می دهند. رانا

کابین رانا مملو از پلاستیک های خشک و ابزارهای نامرغوبی است که می توانند از همان ابتدا ذائقه مسافر را کور کنند. اما کیفیت متریال کابین ایران خودرو رانا در مقایسه با رنو تندر 90 یا داشبورد جدید مشتقات پژو 405 کم به نظر نمی رسد.

طراحی داشبورد و قسمت بالای درها نسبت به پژو 206 کاملا تغییر کرده و البته در مقایسه با آن از جذابیت کمتری برخوردار است. طراحی سه شاخه فرمان چندان جذاب نیست و نمایشگر سرعت سنج پشت آن تقریباً عاری از المان های اسپرت و جنبه های بصری جوان پسند است.

صندلی های ردیف جلو فضای زیادی را در اختیار سرنشینان خود قرار می دهد. با این حال، بزرگسالان در ردیف عقب احتمالاً با فضای پا و سر محدود مواجه خواهند شد.

حجم صندوق ایران خودرو رانا حدود 400 لیتر است و تا حد زیادی پاسخگوی نیاز خانواده های کوچک تا متوسط ​​خواهد بود. به طور کلی می توان گفت که فضای داخلی رانا از کیفیت و طراحی بصری بسیار مدرنی بهره نمی برد، اما با این وجود به دلیل انتخاب کم خودروهای هم قیمت رانا در بازار ایران، مشتریان داخلی آن را نداشته اند. از کلبه رعنا انتقاد کرد . اخبار تجارت

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :