اخبار روز

دولت ایران معافیت مالیاتی برای شرکت‌ها در سفرهای داخلی و مشاغل اینترنتی اعلام کرد! /جزئیات این خبر مهم

به گزارش پی ام آپ، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: دولت این تسهیلات را در نظر گرفته است تا شرکت های داخلی در سفرهای داخلی از معافیت مالیاتی برخوردار شوند. حتی آن دسته از کسب و کارهای مجازی که علاوه بر فعالیت در فضای مجازی، دارای کسب و کار فیزیکی نیز هستند، در صورتی که صورت های مالی آن بخش فعال در فضای مجازی مستثنی شود، مورد تایید قرار گرفتند.

عیسی زارع پور در حاشیه هیئت دولت در گروه خبرنگاران با اشاره به مصوبه امروز شورای دولت اظهار داشت: بر اساس این مصوبه آن دسته از مشاغل اینترنتی کتاب که فاقد کد مالیاتی بوده و اظهارنامه مالیاتی ارائه نکرده اند. تا پایان سال 1401 از مالیات معاف بوده اند. برای مشاغلی که در صفحات داخلی فعالیت می کنند امکان خوبی است.

وی خاطرنشان کرد: دولت این تسهیلات را در نظر گرفته است تا مشاغل ملی بتوانند در سفرهای کشوری معافیت مالیاتی داشته باشند، حتی مشاغل مجازی که علاوه بر فعالیت در فضای مجازی، کسب و کار فیزیکی نیز دارند، در صورت تایید صورت های مالی بخشی که در آن فعال است. فضای مجازی. مشمول معافیت مالیاتی خواهد بود.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات بیان کرد: وی این مصوبه را بستر مناسبی برای فعالیت شرکت ها در بسترهای بومی دانست.


آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا