به گزارش بازتاب آنلاین رتبه معلمان یکی یکی از مهمترین قطعاتی است که سوالات زیادی را برای همه افراد ایجاد کرده است. رتبه بندی معلمان نه تنها سطح تحصیلات و حقوق معلمان را تعیین می کند، بلکه باعث بهبود آموزش نیز می شود. به همین دلیل است که رتبه بندی معلمان برای همه مهم است. برای رسیدن به جزئیات بیشتر و کسب اطلاعات بیشتر اخبار را تا انتها دنبال کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

مقررات جدید رتبه بندی معلمان در حال تدوین است

علیرضا کاظمی درباره آخرین وضعیت رتبه بندی معلمان گفت: در رتبه بندی معلمان دو مشکل داریم یکی از این موارد یکی نظام رتبه‌بندی مجدداً تنظیم شد و وضعیت معترضان و رتبه‌بندی‌هایی که نتوانستند قرار بگیرند را نیز پیگیری کردیم.

وی در ادامه سخنان خود گفت: هفته گذشته برای برخی از معلمان خود که به دلایلی ترفیع نگرفتند، دستوراتی دادیم.

وزیر آموزش و پرورش ملی با تاکید بر اینکه مهم ترین موضوع آیین نامه ارتقای رتبه است، گفت: با علم به اینکه سه سال گذشته است و مردم خواهان کسب رتبه های جدید هستند، تهیه آیین نامه ضروری است.

پیوند دانشگاه فرهنگیان و جامعه روحانیت باید مشخص شود

حجت الاسلام والمسلمین محسن روحانی در نشست جامعه روحانیت شیراز در اداره کل آموزش و پرورش فارس، در خصوص اجرای برنامه های آموزشی، اظهار داشت: مخاطبان اصلی طرح های انجام شده در این حوزه هستند. آموزش و پرورش دانش آموزان است. برنامه هایی برای مربیان و معلمان باید برنامه ریزی شود.

نباید بین کارکنان آموزش و پرورش و دانشجویان فاصله ای وجود داشته باشد، باید به دانشگاه فرهنگیان که خروجی آن آموزش است، اهمیت بیشتری داده شود و دانشجویان فرهنگی با دانشگاهیان استان بیگانه نشوند.

امام جماعت غرب شیراز روز جمعه یادآور شد: باید ارتباطی بین دانشگاه فرهنگیان و جامعه روحانیت تعریف شود.

در ادامه این جلسه حجت الاسلام والمسلمین قاسمی از اعضای جامعه روحانیت شیراز ضمن قدردانی از طرح اصلاح ساختار فرهنگی گفت: طلابی که به امر آموزش و پرورش اشتغال دارند نباید ارتباط خود را با آموزش و پرورش قطع کنند. حوزه علمیه.”

وی در ادامه سخنان خود اینگونه بیان کرد: باید با هماهنگی منطقه از مشارکت دانش آموزان در امر آموزش و پرورش اطمینان حاصل شود و به مدارس اطلاع داده شود که طلاب و روحانیون شاغل در آموزش و پرورش به فعالیت های فرهنگی و حتی امام جماعت مدرسه بپردازند. جامعه

این روحانیت شیراز گفت: سیستم های جدید آموزشی و پرورشی ورزش خود را آگاهانه انجام می دهند، طلاب نیاز به ورزش های تدافعی بدون ریسک دارند که این امر باعث پویایی آموزش می شود.

سایر زمینه هایی که باید در نظر گرفته شود شامل اردوهای هدفمند، هدف قرار دادن موضوعات علمی و فرهنگی، نظارت بر مشاوران و نظارت بر مدارس غیرانتفاعی است.

860 دانشجو در دانشگاه فرهنگیان لرستان پذیرفته شدند

احمد حقی روز چهارشنبه گفت: برای تامین معلمان مورد نیاز استان 860 دانشجوی جدید می پذیریم و سال گذشته 1800 دانشجو در این دانشگاه تحصیل کردند که بار سنگینی بر دوش دانشگاه می گذارد.

وی در ادامه سخنان خود گفت: با افزایش ظرفیت به 168 دانشجو، اهتمام جدی برای رفع مشکل پذیرش دانشجویان جدیدالورود به وجود آمد که با وجود رتبه های بالا به دلیل مشکل پذیرفته نشدند. بهمن در ماه های امتحانی 1403 قبول می شوند.

حقی با تاکید بر اینکه دانشگاه فرهنگیان اگرچه از اهمیت ویژه ای برخوردار است، اما متاسفانه با مشکلات ساختاری، زیرساختی و عمرانی فراوانی مواجه است که تلاش می شود با اجرای مصوبات این مشکلات برطرف شود، بر لزوم برنامه ریزی و ایجاد زیرساخت ها برای دانشجویان دانشگاه فرهنگیان تاکید کرد. وی افزود: برای اینکه توسعه دانشگاه فرهنگیان به خوبی پیگیری شود برخی از ساختمان های آن نیاز به تخریب و نوسازی دارد.

وی گفت: دانشگاه فرهنگیان این استان با تایید نهایی سه دانشکده و 9 گروه آموزشی در حال آماده شدن برای تبدیل شدن به دانشگاه جامع است. در این صورت متولیان با اختیارات بیشتر ظرفیت خوبی برای جذب و بکارگیری نخبگان به عنوان اعضای هیئت علمی خواهند داشت. به منظور رفع نیازهای آموزشی اعضا و دانش آموزان

یکی از جدی ترین مشکلات این دانشگاه کمبود فضای خوابگاهی است که در این زمینه خوابگاه های اجاره ای برای سال تحصیلی جدید در نظر گرفته شده و تجهیزات لازم خریداری و در اختیار دانشجویان قرار می گیرد.

حقی ادامه داد: علاوه بر این، بخشی از فضاهایی که برای موسسات آموزشی و فرهنگی دیگر استفاده نمی شود در اختیار این دانشگاه قرار می گیرد تا برای دوره های آینده آماده شود.

خبرنگاران جوان


اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما