اخبار ورزشی

فوری: سرمربی جدید استقلال انتخاب شد!

شرایط  استقلال  خوب نیست و با روی کار آمدن ریکاردو ساپینتو و رد تمدید باشگاه استقلال با این مربی پرتغالی این تیم در بلاتکلیفی به سر می برد. نقل و انتقالات استقلال و انتخاب سرمربی جدید این تیم یکی از مهم ترین اخبار این روزهای لیگ برتر ایران است. با محرومیت حضور ریکاردو ساپیتو در استقلالبحث بر سر انتخاب سرمربی جدید استقلال خبرساز شده و طرفداران و بازیکنان. استقلال آنها منتظر انتخاب و معرفی سرمربی جدید این تیم هستند.

 

استقلالی ها که فصل گذشته را با مشکلات و مشکلات زیادی به پایان رساندند، برای فصل جدید برنامه های جدیدی دارند. زمان معرفی سرمربی جدید استقلال و پرداخت مطالبات ریکاردو ساپینتو مشخص شده است.

باشگاه استقلال در اطلاعیه ای در خصوص انتخاب سرمربی جدید تیم فوتبال استقلال توضیحاتی ارائه کرد.

باشگاه استقلال اعلام کرد که در حال مذاکره با 4 مربی ایرانی و چند مربی خارجی برای جایگزینی ساپینتو است.

باشگاه استقلال درباره روند مذاکره با گزینه های سرمربیگری آبی پوشان اعلام کرد: همانطور که پیش از این سیدحجت کریمی، مدیرعامل موقت باشگاه اعلام کرده بود، مذاکرات فشرده و مستقیم برای انتخاب سرمربی استقلال ادامه یافته و به مرحله جدیدی رسیده است.

با بررسی دقیق رزومه، سوابق و برنامه کاری مربیان مختلف ایرانی و خارجی، در حال حاضر باشگاه 4 مربی ایرانی و چند مربی خارجی را در نظر گرفته و بررسی های لازم توسط کمیته فنی در این زمینه ادامه دارد.

باشگاه استقلال به بررسی نهایی مربیان ادامه می دهد تا با سرعت و دقت بهترین گزینه برای سرمربیگری استقلال در فصل آینده را انتخاب کند.

استقلال نمی خواست ساپینتو بماند

پیشکسوت استقلال می گوید باید هر چه زودتر جایگاه سرمربی و مدیرعامل مشخص شود تا تیم آسیب نبیند.

محسن یوسفی بازیکن سابق استقلال درباره شرایط این تیم گفت: استقلال شرایط خوبی ندارد و هواداران نگران هستند و تیم باید هر چه زودتر از بلاتکلیفی خارج شود. هنوز تکلیف هیات مدیره و مدیرعامل در انتخاب سرمربی جدید مشخص نشده و قطعا این موضوع به نفع این تیم نخواهد بود. آبی ها آنقدر مشکلات داشتند که باید گفت مجموعه این مشکلات باعث شد تیمشان در لیگ برتر و جام حذفی شکست بخورد، ضعف مدیریت، کمبود منابع مالی، ضعف های تاکتیکی تیم و داوری. مشکلات مانع از نتیجه گیری استقلال شد تا تیم ساپینتو فصل ناموفقی را پشت سر بگذارد.

وی درباره حضور ساپینتو در لیگ قبرس نیز گفت: ساپینتو قصد جدایی از استقلال را داشت و ظاهرا باشگاه نمی خواست در کنار این مربی که خیلی پیگیر نبود بماند. حالا که ساپینتو راه خود را از استقلال جدا کرده و تیمی در قبرس به دست آورده است، مسئولان باشگاه باید هر چه زودتر نقش سرمربی جدید را مشخص کنند و تیم را برای فصل پیش رو آماده کنند. متاسفانه زمان به سرعت می گذرد و تیم همچنان سرمربی ندارد و شرایط بازیکنان برای فصل پیش رو مشخص نشده است.

یوسفی درباره عملکرد ساپینتو در فصل گذشته گفت: او مربی موفقی نبود و نتوانست به صورت استقلالی قهرمانی کند. این مربی اکثر دیدارهای مستقیم را باخت و عملا قهرمانی کورس را با حریفان از دست داد. درست است که ساپینتو در تیم های سابقش مربی موفقی بود، اما در استقلال نتوانست به اهدافش برسد و آبی ها هم نتوانستند جامی کسب کنند. فکر می کنم اگر ساختار قراردادش به گونه ای باشد که رفتارش با جریمه های مالی اصلاح شود، می توانیم با او ادامه دهیم.

سرمربی استقلال باید ایرانی باشد یا خارجی؟ بازیکن سابق استقلال در مواجهه با این سوال گفت: هر تصمیمی که قرار است گرفته شود باید زودتر گرفته شود زیرا نباید وقت تلف شود و استقلال باید حق داشته باشد. استقلال فصل گذشته مربی خارجی داشت و موفق نبود. در حال حاضر مربی ایرانی نداریم که بتواند هدایت استقلال را بر عهده بگیرد و ظاهرا باید به سراغ گزینه خارجی برویم.

بازیکن سابق استقلال ادامه داد: استقلال نیاز به تقویت در خط دفاعی دارد. فکر می کنم ما به ساختار و سیستم دفاعی جدیدی نیاز داریم. همچنین باید 3-4 بازیکن تاثیرگذار بخریم. استقلال فصل بعد باید تیمی در سطح قهرمانی بسازد تا ناکامی این فصل را جبران کند.

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا