اخبار روز

خبر فوری؛ کاهش حق بیمه دهک‌های 6 تا 9/ جژئیات خبر

به گزارش پی ام آپ، جمشید شایان فر اظهار کرد: در گذشته، جمعیت بیمه شدگان همگانی و رایگان ۱۰ میلیون نفر بود که با افزودن دو دهک ۴ و ۵ به ۱۲ میلیون و ۵۰۰ هزار نفر رسید.

وی افزود: در دهک‌های دیگر، شاهد کاهش پرداخت حق بیمه هستیم؛ در دهک ۶، حق بیمه سالانه از ۴۳۰ هزار تومان به ۲۸۷ هزار تومان در سال کاهش یافته، در دهک ۷، از ۵۷۴ هزار تومان به ۴۳۰ هزار تومان کاهش یافته، در دهک ۸، از ۸۶۱ هزار تومان به ۵۷۴ هزار تومان سالانه کاهش یافته و در دهک ۹، از یک میلیون و ۱۴۸ هزار تومان به ۷۱۷ هزار تومان در سال کاهش یافته است.

جمشید شایانفر گفت: سازمان بیمه سلامت مسئولیت پوشش آحاد جامعه را برعهده دارد; 5 میلیون نفر در صندوق کارمندان، 20 میلیون نفر در صندوق روستاییان و 2 میلیون نفر در صندوق سایر اقشار تحت پوشش بیمه سلامت هستند.

جمشید شایان فر، مدیرکل بیمه گری و درآمد سازمان بیمه سلامت اظهار کرد: جمعیت بیمه شدگان رایگان همگانی و دهک‌های ۶ تا ۹ که پرداختشان کاهش یافته، حدود ۱۶ میلیون و ۵۰۰ هزار نفر است.

وی همچنین افزود: اطلاعات بیمه شدن افراد تا اعتبار بیمه‌نامه از طریق پیامک به آنها ارسال می‌شود و از طریق سامانه bimesalamatiranian.ir قابل مشاهده است.

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا