اخبار روز

خبر رسمی: وام فوری بدون ضامن و با شرایط عالی برای متقاضیان

وام فوری مجموعه ای از وام ها و تسهیلات وسوسه انگیز بانکی است. کارآفرینان، زوج‌های جوان، کارآفرینان، افرادی که به دنبال مسکن هستند و به طور خلاصه، هر کسی که می‌خواهد تغییری در حرفه، زندگی و تحصیلات خود ایجاد کند. برای کمک می تواند از وام فوری بانک بهره مند شود. وام فوری به کمک افرادی می آید که نیاز فوری به پول زیادی دارند. زیرا مردم همیشه کمبود نقدینگی دارند. بنابراین نیاز به پول نقد برای انجام یک پروژه، مردم را به استفاده از وام های فوری و تسهیلات ارائه شده توسط بانک ها ترغیب می کند. در ادامه به آخرین اخبار از وام فوری ما پرداخت می کنیم

نیمه اول شهریور مه، سخنگوی دولت از حذف ضامن وام های بالای 100 میلیون تومان بهادری جهرمی خبر داد و خاطرنشان کرد: وام های خرد زیر 100 میلیون تومان نیاز به ضامن ندارد. وی گفت: اگر بانک ها برای این گونه وام ها ضامن نیاز دارند، مشکل را به معاونت نظارت بانک مرکزی گزارش کنند.

دولت سیزدهم در ابتدای کارش طرحی را ارائه کرد که به حقوق بگیران اجازه می داد بدون ارائه ضامن از بانکی که از آن حقوق دریافت می کنند وام بگیرند. مهر مشاهده می شود که بانک های دولتی همچنان برای اعطای وام به ضامن نیاز دارند و بر این اساس، همین شرایط برای بانک های خصوصی نیز اعمال می شود.

در گزارش تجربه قبلی خبرنگار مهر با عنوان وام برای ثروتمندان; مردم از دسترسی به وام های فوری محروم هستند. آنها بلافاصله تسکین یافتند، اما 2 بانک صادرات و تجارت همچنان بر رویه قبلی، یعنی میانگین موجودی اصرار دارند.

ناگفته نماند که برای دریافت وام از بانک دولتی نیاز به ضامن دارید و هنوز مانع عمده ضامن بانکی در کشور برطرف نشده است.

اخذ وام بدون ضامن از بانک ملی

برای بررسی موضوع ابتدا به بانک ملی مراجعه کردم و از مدیر اعتبار یکی از شعب آن بانک در مورد شرایط اعطای وام پرسیدم. این را مدیر اعتبار این شعبه به خبرنگار گفت. مهر وی گفت: برای دریافت وام از بانک ملی ابتدا باید یک دهم پول مورد نیاز خود را به مدت 6 ماه در بانک مسدود کنید که اولین شرط دریافت وام از بانک ملی است.

وی ادامه داد: برای دریافت وام 100 میلیون تومانی ضامن با حقوق بیش از 15 میلیون تومان کافی است اما اگر ضامن شرایط مورد نیاز بانک را نداشته باشد برای دریافت یک وام باید دو ضامن را درگیر کرد. برای دریافت 100 میلیون تومان.

وی در خصوص اعطای وام 50 میلیون تومانی بدون ضامن گفت: برای اخذ این وام شرکت های خصوصی معتبر شناخته شده از سوی بانک می توانند با بانک تفاهم نامه امضا کنند. شما این کار را برای دریافت یک وام 100 میلیون تومانی انجام می دهید، به جای اینکه به دنبال وام های بدون ضامن باشید، بهتر است یک ضامن مناسب پیدا کنید تا بتوانید وام مورد نیاز خود را دریافت کنید.

پرداخت وام بانک ملت چگونه است؟

این بانک تمام کارهای وام را به صورت آنلاین انجام می دهد. اگر کارمند یک شرکت خصوصی هستید، برای دریافت وام از بانک ملت، ابتدا باید یک تعهدنامه نزد بانک داشته باشید و علاوه بر آن حداقل با یک ضامن در بانک ثبت نام کنید. .

این بانک برای اعطای وام نیز اعتبار وام گیرنده را برای اخذ وام 100 میلیون تومانی بررسی می کند، در صورتی که موسسه دولتی یا موسسات عمومی غیردولتی یا بخش خصوصی دارای تعهدنامه نزد بانک باشند، این بانک آیا یک وام بدون ضامن صادر می شود، اما اگر وام گیرنده بخواهد مستقلاً وام بگیرد، اعتبار فرد بررسی می شود که آیا وام کمتر از 50 میلیون تومان بدون ضامن می خواهد و آیا می خواهد وام 100 میلیون تومانی بگیرد. او باید یک ضامن معتبر داشته باشد.

برای دریافت وام از بانک تجارت حتما نیاز به ضامن دارید

برای پیگیری موضوع استقراض از بانک های دولتی به بانک تجارت مراجعه می کنم و شرایط وام های خرد زیر 100 میلیون تومان را جویا می شوم. این مسئول وام می گوید: تنها راه دریافت وام های خرد (به غیر از تسهیلات اجباری مانند ازدواج، تولد فرزند و سپرده مسکن) از طریق طرح حمایت بانکی است. این یک تجارت است.

در توضیح این طرح آمده است: وام اشخاص بر اساس سپرده در حساب جاری قرض الحسنه و بر اساس میانگین حساب با نرخ سود ترجیحی برای تامین نیازهای ضروری پرداخت می شود البته در صورتی که سپرده گذار و وام گیرنده اینها را دارد اگر می خواهید این فرصت را به دیگری بسپارید، می توانید اقوام باکیفیت را به بانک معرفی کنید و از وام خود برای آنها استفاده کنید.

همانطور که در جدول بالا مشاهده می شود برای دریافت وام از بانک تجارت نیاز به پرداخت سپرده و ارائه دو ضامن معتبر به بانک می باشد.

مسئول وام یکی از شعب بانک تجارت در پاسخ به این سوال خبرنگار که آیا وام ها باید بدون ضامن باشد؟ مهر می گوید: حرف های رسانه ها و مراجع در مورد وام های بدون ضامن را باور نکنید!

بانک صادرات هم ضامن می خواهد

برای تکمیل گزارش به یکی از شعب بانک صادرات مراجعه کردم تا شرایط اخذ وام خرد از این بانک را جویا شوم. این طرح شما را ملزم به قفل کردن پول به مدت 2 ماه و داشتن ضامن می کند.

وی ادامه می دهد: ابتدا باید یک حساب کوتاه مدت افتتاح کنید، پس از آن معدل حساب شما بررسی می شود، در صورت داشتن میانگین قابل قبول، سپس با معرفی 2 ضامن می توانید 100 میلیون تومان وام بگیرید.

به گفته وی، بانک صادرات برنامه دیگری برای وام دهی ندارد.

راه حل حذف ضامن در بانک ها چیست؟

راه حل اصلی حذف ضامن در بانک ها شماره حساب متقاضی وام است. بانک می تواند پس از دریافت شماره حساب شخص در صورت عدم پرداخت اقساط در این مدت 2 ماهه به صورت خودکار از شماره حساب برداشت کند، این نوع پرداخت وام در کشورهای پیشرفته اقتصادی انجام می شود و هیچکس نمی تواند از پرداخت اقساط خودداری کند.

شماره بیمه فرد و سایر اطلاعات به بانک وام گیرنده منتقل می شود و حتی در صورت بیکار شدن فرد، اقساط از بیمه بیکاری وی کسر می شود و تا زمانی که اقساط را از بانک تسویه نکند، مشمول دریافت مزایای بیمه نخواهد شد. بانک. برای وام های کلان، حساب های وام گیرنده باید تحت نظارت بانک باشد و پس از 2 ماه می تواند به طور خودکار مطالبات خود را وصول کند.

کوروش امیرآبادی، اقتصاددان، درباره شرایط اعتبار در کشورهای پیشرفته اقتصادی مهر وی می گوید: در کشورهای مدرن، نظام بانکی از مردم عادی پول می گیرد و در قالب انواع تسهیلات بانکی به کسانی می دهد که به دنبال تولید، اکتشاف، اختراع، تحصیل، خرید خودرو و خرید مسکن هستند.

امیرآبادی افزود: در اکثر کشورهای پیشرفته اقتصادی، بانک ها به روش های مختلف از شما می خواهند که از بانک وام بگیرید و نیازی به ضامن نیست و همچنین مدارک کوپن حقوق، سابقه اعتباری فرد و شماره حساب حقوق. کوپن.» و فقدان بدهی مالیاتی برای دریافت وام کافی است.

به گزارش خبرنگار مهر، امتیاز اعتبار متقاضی وام در آمریکا یکی از مهم ترین عواملی است که وام دهنده در ارزیابی درخواست وام به آن توجه می کند. امتیازات اعتباری بین 300 تا 850 است و بر اساس عواملی مانند سابقه پرداخت، میزان بدهی معوق و طول تاریخ اعتبار تخصیص می یابد. بسیاری از وام دهندگان برای واجد شرایط بودن از متقاضیان می خواهند حداقل نمره حدود 600 داشته باشند، اما برخی از وام دهندگان به متقاضیان بدون سابقه اعتباری وام می دهند.

علاوه بر رتبه اعتباری خود، برای دریافت وام در ایالات متحده باید اسناد درآمد خود را نیز ارائه دهید. اثبات درآمد ممکن است شامل اظهارنامه مالیاتی جاری، صورت‌حساب بانکی ماهانه، برگه حقوق و نامه‌های امضا شده از کارفرمایان باشد. متقاضیان خوداشتغال می توانند اظهارنامه مالیاتی یا سپرده بانکی ارائه دهند.

وام دهندگان برای اطمینان از بازپرداخت، نیازمندی های درآمدی از وام گیرندگان هستند. حداقل درآمد مورد نیاز بسته به وام دهنده متفاوت است. به عنوان مثال، بانک سوفای به حداقل حقوق 45000 دلار در سال نیاز دارد. حداقل درآمد سالانه مورد نیاز موسسه مالی آوانت تنها 20000 دلار است، یعنی می توانید با درآمد ماهانه 1600 دلار وام دریافت کنید. بسیاری از کارگران در آمریکا درآمد ماهانه 1600 دلار دارند.

در ایالات متحده نسبتی برای گرفتن وام وجود دارد که به آن نسبت بدهی به درآمد می گویند. نسبت بدهی به درآمد (DTI) به صورت درصد بیان می شود و نشان دهنده بخشی از درآمد ناخالص ماهانه وام گیرنده است که به سمت خدمات بدهی ماهانه وی می رود. وام دهندگان از DTI برای پیش بینی توانایی وام گیرنده بالقوه برای پرداخت بدهی های جدید و جاری استفاده می کنند. به همین دلیل، DTI کمتر از 36٪ ایده آل است، اگرچه برخی از وام دهندگان متقاضی بسیار واجد شرایط را با نرخ تا 50٪ تأیید می کنند.

قانون اعتبار آمریکا برای وام های با مبالغ زیاد، وثیقه را الزامی می کند. اگر شخصی به دنبال وام هایی با مبالغ هنگفت باشد، وام دهنده از او می خواهد که دارایی های ارزشمند یا وثیقه را به وثیقه بگذارد. برای وام خانه یا وسیله نقلیه، وثیقه معمولاً با هدف اساسی وام مرتبط است. با این حال، وام های شخصی تضمین شده را می توان با سایر دارایی های ارزشمند، از جمله حساب های جاری، حساب های سرمایه گذاری، املاک و مستغلات و دارایی هایی مانند سکه و طلا تضمین کرد.

در ایران اجرای چنین قانونی می تواند مشکل ضامن را یکبار برای همیشه حل کند و بانک برای دریافت اقساط مشکلی نداشته باشد.مهر

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا